Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble i dag ferdig med første kur, og jeg lurer litt på om dere andre som har brukt pergo har fått noen bivirkninger.

Hele denne perioden har jeg vært i elendig form. Kvalm, hodepine, slapp, sover elendig og har en del smerter i magen. Av og til tror jeg de har fest ned i eggstokkene; det føles slik! Har også sett et par blodflekker etter dobesøk, men disse er bittesmå.

Andre jeg har snakket med, sier de ikke har hatt noen bivirkinger. Bare litt humørsvingninger. Enten så har jeg fått influensa, eller så reagerer jeg veldig på pergoen...

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Jeg er også på min første pergokur denne måneden. Er på dag 21 nå.

Mine bivirkninger er humørsvingninger, ømme pupper (pleier aldri å ha det), og som du så fin sier "fest" i eggstokkene. Jeg har også fått litt kviser og er småkvalm konstant.

Disse bivirkningene kom før el, så jeg vet at det ikk er graviditetssymtomer....

Ferdig med pergokuren på søndag...ingen eggstokkfest, jeg har bare vondt i korsryggen, og har fått kviser.

Negativ el test idag hadde jeg også, men det skjer vel ingenting så tidlig...må bare smøre meg med tålmodighet. Hvordan går det med dere jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...