Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Hei! Er på dag 26 av syklusen i dag, og nå i ettermiddag har jeg hatt litt blodblandet slim... Har vanligvis sykluser på 28 dager. Er egentlig ikke overrasket over at det ikke klaffa denne måneden, men det er utrolig kjipt likevel. Er så lenge til neste EL, og tiden går så seint når en vil noe så sterkt. Jeg hadde EXU i januar, da jeg var 7 uker på vei, og måtte fjerne en eggleder. Jeg hadde liksom håpet at jeg var en av de som ble fort gravide igjen. Synes nesten alle blir gravide rett etter en MA/SA/EXU, men det er vel bare de som viser best igjen, siden vi alle skulle ønske det var oss :-) Har ikke noe tro på at det er festeblødning på gang, siden jeg aldri har hatt det før (vært gravid to ganger), men synes det var litt merkelig at syklusen var så kort denne gangen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!
2 tette - med flette Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hmm.. aaallt håp er jo ikke ute ? Er noe i det du sier.. sånn når man har mistet eller lignende så ser man gravid damer rundt overalt..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Jo, jeg tror det skal mye til at det har klaffet når jeg spotter... Har liksom ikke noe tro på det. Dessuten har jeg migrenetendenser, noe jeg pleier å ha rett før IKM, men selvfølgelig kan det skje mirakler :-) Det er sant som du sier. En blir nesten besatt av tanken på å bli gravid etter å ha mistet.
Randine + 2 små Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Kan jo hende det er festeblødning ja? Krysser fingrene for det:-) Kjenner godt igjen det med å være utålmodig etter at en har mistet ja. Jeg veksler mellom å føle meg gravid en dag til å tenke "staaaaakaaaars meg....jeg blir jo sikkert aldri gravid igjen" dagen etter. Men det virker som du har stabil syklus, det er jo bra. Leser om flere som får veldig lange sykluser, da blir det jo lenge å vente mellom hver IKM......
Mitzy Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Men jeg hadde jo blodblandet slim en gang da jeg skulle ha mens. Men jeg var gravid. Og vondt i hodet i dager. Hmm..jaja, vil jo oppmuntre i beste mening men håper det går fort for dere.
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Tusen takk for omtanken jenter! Det er så utrolig mange søte mennesker her inne. Det hjelper så godt når en ikke er helt på topp humørmessig... :-) Jeg har ikke sett noe mer blodslim i trusa, så hvis det ikke kommer noe mer i løpet av natta/morgen formiddag, så er det nesten så jeg får et ørlite håp igjen... Uff. Farlige tanker :-) Stor fallhøyde. Natti :-)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 Forresten: Så bra at du er gravid igjen Mitzy! Håper du får et fint svangerskap! Det går bra denne gangen!
2 fine små Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Hei Froeya, Jeg forstaar ABSOLUTT alle dine frustrasjoner, tror jeg... Har ogsaa mistet, til og med EXU i januar, som deg! Og jeg vil ogsaa gjerne bli gravid naa med en eneste gang, og det er VELDIG blandete foelelser for meg ogsaa... Men, du, korte bloedninger som stopper er jo litt interessante da, det KAN veldig godt vaere en hyggelig beskjed det... Jeg hadde baade festebloedning og en annen litt senere bloedning med datteren min, som jo er helt kul i dag...naermer seg 3 aar jenta. Men alle foelelsene dine, de forstaar jeg godt, og saa haaper jeg inderlig at du sover paa deg en graviditet i natt... Jeg har staatt opp her i min verden, vaaknet 0500 som var for en time siden, da jeg er saa kvalm. Haape haape her ogsaa. Lykke til Froeya! Tenker paa deg jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå