Gå til innhold

begynner dere å få litt rutiner?


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

på sovinger og matinger?

nå syntes jeg det begynner å bli ett mønster i saker og ting.

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp,nå begynner det å komme seg.. Legger seg 21. Får da mat igjen i seks sju tiden,så hver 3-4 time utover dagen! Deilig når ting er litt mer forutsigbart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har vi fått rutiner... Her legger hun seg ca kl 19 nå. Ellers spiser hun hver 2 time, så fortsatt spiser hun veldig ofte. Spiser kl 24, 02 og 05 om natten (. Ellers er hun klar for dagen kl 06.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis! :-) *bank i bordet* sovner mellom 18 - 19. I starten våknet hun til første måltid kl 23.00. Nå etter 1 mnd ca så våkner hun til måltid ca 0430! DEILIG!! Dagen begynner ca 0700-

 

Spiser ca hver 3. time på dagen. Sover LITE på dagtid. Litt i vogna når vi går tur. Våkner som regel når vogna står stille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig så begynner ting å bli bedre her oxo=) Hun sovner mellom 20-21 og våkner da mellom 06-07... Hun har oxo begynt å sovne i sin egen seng uten pupp i munn, d er deilig!! For hun har vært veldig avhengig av meg og puppen, m plutselig så fant hun ut at hun ikke trenger d så mye lenger, d er en befrielse må jeg si! Og spiser på dagen/kvelden ca hver 3 - 4 time.... Hun får både flaske og pupp etter behov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bank i bordet, det begynner å bli et fast møster her nå; står opp 7.30, lur fra rundt 9, ny lur rundt 12, lang lur på ettermiddag, og trøtt og leggeklar rundt 18.30-19. Litt varierende på natta enda, men har-bank bordet igjen- spist kun rundt 02-03 de siste dagene.

Spiser til ca samme tidene, hvertfall på ettermiddagen. Kjempedeilig med rutiner! Er veldig redd for å ødelegge dem da, hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt rutiner ei stund, og det er kjempedeilig. Snuppa våkner ca 09, spiser og er våken til ca 12-1230. Spiser igjen og sover et par-tre timer i vogna. Spiser igjen og er våken til hun legger seg ca 1930. Spiser oxo ca kl 1730-18. Blir 6 måltider i døgnet, siden hun spiser ca 0630 oxo, før hun sover videre.

Tror ongene har godt av rutiner, er mye trygghet i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppers :)

i går spiste Ask kl 21, sov kl 22 og helt til 5 :) spiste, sov til 6.. da vil han som regel stå opp.. så vi skifter bleier, og så blir det kosestund i senga til mamma.. som regel sovner vi da etter en halv time.. og når han våkner da igjen, står vi opp og tar morgenstellet (ble akkurat ferdig med det nå ;) )

nå ser vi på svisj (tror Ask er forelska i nelly furtado asså:P ), om en time blir det mat igjen.. og så spiser han rundt kl 14,18 og 21 før det er sengetid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille røver starter dagen 05.30!! men nu i uka har han vært oppe 04.30.. uff..det e tili det!!! Så spis han litt, e våken til rundt om 7, så får han grøt/banan og pupp, så e d alltid 2 tima å 45 min ut i vogna, før han våkne, å e kjempe lei sæ over å måtte våkne alena,så da e d pupping igjen:) Han spis vell ca vær 3 time om dagen, bading å kveldsstell klokka 19, så er det grøt å pupp igjen før han legg sæ 19.30- 20.. våkne da igjen å spis i halv ett tia og halv 4!

 

Herregud det høres hærlig ut me barn som såver i MANGE tima før dæm må ha mat om natta... har aldri sminka mæ så mye som æ gjør nu, førr å skjule mørke ringa under øyan:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...