Gå til innhold

UL overstått!! :-D

Sprellemamma

Anbefalte innlegg

Ja idag er jeg 18 uker fullgått, og starter på uke 19! Var på UL på mandag og alt så fint ut. Jeg har gått rundt og vært så engstelig, -kjenner ikke så mye ennå og mistet i uke 16 i sommer, så klarte ikke helt å glede meg over den nye graviditeten.

Men her inne i magen ligger en sprell levende liten baby på 18 cm, med alle fingre og tær i behold!! Alt de sjekket så normalt ut, et fantastisk syn å se ryggrad, hjerte magesekk, ja alt sammen!

Så igår fortalte jeg det offisielt på jobb (det var jo noen som visste eller hadde gjettet det før da...) og vi har begynnt å diskutere navn!

Ser ut som om det blir gutt nr. to, men storebror på to år påstår det blir ei jente ;-) "nentebebi inni dæh! nente!" så vi får se....

Det viktigste er at alt går bra!

Fortsetter under...

Ja det er en fantastisk følelse å ha vært på den ordinære UL og sett at alt er som det skal være. Man er jo som regel bekymret før man får UL som en bekreftelse. Har vært det selv for jeg har også mistet når jeg var i uke 14/15 en gang.

Jeg skal bli mamma til gutt nr 2. Storebror er også her 2 år og skjønner vel ikke helt hva som foregår men sier hei lillebror til magen. Så søtt!

Lykke til videre!! :-)

Ja er det ikke fantastisk? Helt utrolig å se den lille ligge der og bevege seg..

Supert at alt var bra, nå kan du puste ut og nyte magen og svangerskapet. Snart kommer sikkert noen spark, noe jeg ihvertfall gleder meg til. Blir litt lettere å følge med hvordan det går der inne:-)

Lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...