ano`num *17.03.10* Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har flere nick jeg ikke husker/vet hvor har tatt veien. Har de avsluttet behandlingene eller byttet nick? Ambra Snoopi (ikke snoopi80) Paddelora Lillemor:) (er ikke hun er nå & da? tror jeg har sett nicket for ikke så lenge siden) Stjernelys! Sunniva78 Spira johcat HMS Brumm Vekt75 mutya mvestfold lindynatt kanskje06 sailor Embla32 Tiger`n mayla22 sweden Bia-liten lengter28 krin Håper noen husker og kan hjelper meg? Eller kanskje dere er her selv?
E n d e l i g Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Paddelora, Sunniva og Lindynatt er på onskebarn.no/forum, ihvertfall. Mulig flere av de andre også.
Ann-ch. Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Heisann! Dette var mange men endel er vel på gravide slitere. Sailor har vel termin om ikke så altfor mange uker. HMS har født:-) Sunniva78 er her,har test-dag i dag.XXXXXXXXXXXXX Mutya har vel et annet nick???hvis jeg ikke husker feil. Paddelora er vel gravid,men hvet ikke termin. Mayla22 er også gravid,og inne på gravide slitere. Det var noen som jeg husker i farta. Sikkert flere her inne som husker.
Mayla;) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Her er jeg... er gravid i min 22. uke =) Håper du snart kommer etter! Hilsen gamle Mayla22
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Der var du. Tror egentlig jeg kanskje husker at du sa at du byttet nick.... Henger på jeg Ligger ca 10 uker bak deg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 Jeg var forresten sulamitten på den tiden....
Brumm Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Hei vennen! Jeg er her ennå.....*sukk* Vi holder til i Danmark ennå. Har hatt 3 forsøk der. den ene gangen ble det ingen befruktning,så vi har et forsøk til. Har hatt mange avbrutte forsøk.... skal igang med totalt 8forsøk nå....venter bare på mensen. Hvordan går det med deg nå? Mange klemmer
HMS *endelig mamma* Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Hei på deg! Så at Ann-ch har oppdatert deg om meg, men stikker innom med en liten hilsen allikevel, jeg! Joda, jeg har født. Den 8.januar ble jeg endelig mamma til ei nydelig lita jente. Hun var 3010gr. og 32cm fra hode til rompe (pga. seteleie strakk de henne ikke ut, men på siste kontroll antok de at hun var 49cm når hun ble født). På 6-ukers kontrollen hadde hun vokst en del og var 54cm og veide nesten 5kg. Alt går veldig fint, og vi koser oss glugg i hjel! Fortsatt kan jeg finne på å tro at jeg drømmer, og da er det godt å løfte opp det lille mirakelet, snuse henne godt i nakken og kjenne at hun virkelig er her. Kan tilbringe lange stunder bare med å se på henne, og jeg må innrømme at jeg av og til tørker et par lykkelige tårer. Klem fra
Krin Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Hei på deg! Jeg er her ennå men har ikke vært noe særlig aktiv den siste tiden. Hyggelig å høre at noen husker meg jeg var jo ikke så lenge med. Vi var gjennom IVF i nov. Men det gikk ikke bra og jeg fikk kraftige infeksjoner etter dette så jeg lå stortsett halve nov og hele desember på sykehuset det var veldig kjipt men det er sånn som kan skje men som ikke skal og bør... Er blitt lovet av legen at jeg var veldig uheldig denne gangen og at det er veldig lite sjanse for at dette vil skje igjen men vi er veldig skeptisk til å prøve igjen. Skal jo være glad at vi har ei sunn og frisk datter fra før det er det jo ikke alle her inne som har. Vi prøver fortsatt men på den naturlige måten og jeg har jo greid det før så så hvorfor skal vi ikke greie det en gang til. Jeg har faktisk en god følelse av at vi vil få det til må bare vente litt. Ps jeg er innom her for jeg tenker fortsatt på dere alle sammen dere er en fantastisk gjeng. XXXXXXXXXXX fingrene for alle Klem fra
Snooopi Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Hei ano`num *29.09.07*! Jeg er her dessverre stadig... Er på rugedag 10 i dag, med ett fryseegg og ett icsi-egg i naturlig syklus. Jeg har ikke vært særlig aktiv siden jul, og nå er det dessverre blitt sur stemning her inne... Synes det er et par kranglefanter her, så jeg håper så inderlig jeg kan komme over til dere snart! Klemmer fra
lindynatt Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 hei hei leser innimellom men vi har gitt opp prøvingen da jeg har utviklet arthse i knærene og de er temmelig ødelagte og vonde. Så ekstra vekt, bære tunge ting osv er ikke bra. I illegg liker vi livet som barnløse veldig godt
puppi1 Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Snufs - er det ingen som husker meg da - snufs.......
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #14 Skrevet 22. mars 2007 Bia-liten snakket jeg med endel i fjor på mns ,det hun fødte i sommer kan jeg huske, ble gravid naturlig om jeg ikke tar helt rivruskende feil nå.
Stjernelys! Skrevet 22. mars 2007 #15 Skrevet 22. mars 2007 Hei! Jeg har aldri vært aktiv på forumet her inne, så det kan ikke være noen andre du mener som heter samme nicket som meg?
Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Hei Sulamitten (kaller deg bare det jeg :-) ) Hyggelig å bli husket! Slumpet bare innom her for å se om jeg kunne finne nytt om gamle kjente da jeg så dette innlegget. Har skjønt såpass at det har gått bra for deg i alle fall - masse lykke til!!!! For oss har det ikke gått så bra. Har jo hatt 2 IVF + 2 frys + 2 avbrutte frys. Siste forsøk var faktisk i mai i fjor, så det er snart et år siden sist. Har vært satt opp til forsøk flere ganger etter det, men avbrutt fordi "noe" ikke kjentes så bra i kroppen. Har vært utredet for nyresykdom, men det ble ikke funnet grunnlag for dette. Imidlertid har jeg høyt blodtrykk, og spesielt på nattetid, så jeg får ikke flere forsøk før det er avklart hva som gjør at det er slik. Har blitt anbefalt å ikke bli gravid overhodet faktisk, siden konsekvensene av et svangerskap kan vise seg å ikke være så OK for meg... (eller barn). Men ingen har "pålagt" meg prevensjon så hjemmearbeid utføres, uten at det hjelper. Har tidligere hatt hjernesvulst, så det er en viss mistanke om at problemene skyldes dette, eventuelt at den er tilbake. Har tatt masse prøver som jeg venter svar på. Uansett, tiden går, jeg er 36 nå, så jeg lurer jo på hva som skal bli av dette. Får bare ta tiden til hjelp.... Var til synsk helbreder før vi startet hele bli gravid-prosessen, og hun sa at jeg ville få et barn til slutt, men det ville ta lang tid. Kanskje du kjenner til henne, holder til i Fiksdalen. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men kjenner at det hjelper å ha et lite håp, om enn veeeeldig vagt. Vi har det uansett bra som barnløse, og vet ikke om vi vil satse på adopsjon dersom det ikke går vår vei. Får ta det som det kommer, tenker jeg. Kan ikke se for meg meg selv som mamma, kan ikke se for meg at jeg aldri skal få egne barn heller. Skal i alle fall nyte våren og sommeren, drikke rødvin og se hva som skjer. Jeg kan ikke råde over skjebnen dessverre, man får bare ta det som kommer når det kommer. Klem fra
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 saa kosleig at noen huserk paa oss gamle travere. jeg stikker innom av og til for aa sjekke hvordan det garr med dere jeg "kjenner". som nevnt er jeg endelig rett rundt hjörnet. ferdig med uke 36 paa tirsdag etter et vellykket fryseforsök i sept. det er sannsynligvis en liten prinsesse. svangerskapet har vært et slit, med mye oppkast hele veien. men jeg klager ikke for jeg vet det snart er over. Dette er uvirkelig men vi gleder oss, jeg graater ofte for dere aa haaper dere snart kommer dit jeg er....... mange klemmer
Bia-liten Skrevet 13. mai 2007 #18 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er faktisk tobarns-mor nå (!!!!!), men må titte innom her av og til. Fikk jo en fantastisk støtte da vi drev med utredning + var på riksen. To jenter. Den eldste har rukket å bli 3 år og strever med "dette med truser," men er nok tørr når sommeren er omme. Lillemor er snart 10 mnd og klorte seg fast i magen etter små 3 uker prøving. Ikke dårlig når hun har en mamma som har eggløsning et par ganger i året! Hun krabber rundt i verden og har i dag - for første gang - revet ned leker fra storesøsters lekebord. Ja: jeg vet jeg er utrolig heldig, og ønsker det samme for alle dere! Egen etterlysning: Noen som vet noe om Daria? Vet hun har ei jente som er litt yngre enn vår eldste + mange mislykka tvillingforsøk.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 14. mai 2007 #20 Skrevet 14. mai 2007 Hei ano`num.... (Suilamitten) Jeg er innom å sjekker hvordan det går med alle de gamle sliterene jeg også... ) Jeg var jo så heldig å lykkes på 3 å siste søsken forsøk... ) Så vi fikk ei lita jente den 30 nov... Ikke så liten da men... 48 cm og 4110gr... Ønsker alle gamle å nye slitere lykke til vidre... Klem fra
vekt-75 Skrevet 14. mai 2007 #21 Skrevet 14. mai 2007 Hei ano`num´29.09.07 Så koselig og bli husket på. Er ikke her inne så ofte lenger, av og til inne på gravide slitere.Ble gravid på 2 ivf forsøket vårt som vi hadde i okt/nov. Har termin 1 august. Er 29 uker i dag. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå