susa :) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Vi vurderer å dra til Sverige og handle barnevogn, og har nesten bestemt oss for en Emmaljunga city cross. Er det noen som vet om butikker som selger emmaljunga vogner i Strømstad eller i nærheten av Strømstad? Og hvor mye en city cross koster i Sverige?
*thessan* Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Kattis babyshop i Strömstad sälger Emmaljunga. www.kattisbabyshop.se Pris vet jag inte!
♥Tiny Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Prisen ligger på det samme som i norge, men man sparer på kursen Hvis du skal bestille lønner det seg å ringe da det kan være laaaang ventetid på noen farger.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har fått holdt av vogn hos Kattis Babyshop i Strømstad Det er tvillingvogn jeg har fått priser på da. Vet ikke hvor stor forskjell det er i forhold til vanlige. City crossen koster 5795,- SEK og cerox koster 5995,- SEK Så de er jo i utg.puktet mye billigere enn i Norge. Pris på cerox i Norge som jeg fikk var 7200. Også blir det jo enda billigere med kursen. Også fikk jeg pris på softbag, for det er det eneste det er plass i tvillingvognene. Den kosta 1160,- SEK mot 1195,-NOK i Norge. Bare å sende de en mail. Jeg fikk svar samme dag.
marihøna <3 Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Vi kjøpte vår Emmaljunga vogn i Sverige, på Katty`s babyshop, det ligger langs veien i det du kjører ut av Strømstad på vei mot Oslo. Vi sparte ca en tusen lapp. Er kjempe fornøyd med vogna, og ikke minst servicen der borte. Var der borte for et par dager siden pgs en knapp på bagen som begynte å bli dårlig, og de byttet den med en gang. De har forresten en baby butikk på Nordbyen kjøpesenter også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå