mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Usch ass! Har kjent endring av kroppslukten ganske lenge, også har det liksom vært borte litt, men nå er det tilbake igjen. Har ALDRI vært plaget med sjenerende kroppslukt/svette etc... men nå kjenner jeg det. Er ikke svettelukt-lukt men kroppslukt.... hehe! Off liker det ikke at all. Regner med det ikke er permanent, men at det går over når jeg har født. mener å ha lest det et sted. Men er det noen av dere andre som har opplevd dette? Har god personlig hygiene bare for å poengtere det
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg svetter noe helt sykt, må rett og slett kaste genserene etterhvert. De blir liksom ikke helt rene selv om jeg vasker de... helt gule under armene, sukk!!! Ellers synest jeg at puppene lukter fryktelig fælt, nesten bæsj...sorry ordbruket. jeg vasker de flere ganger om dagen og tar babypudder på de ettersom de er utrolig store og jeg nesten får sår under de...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Jeg blir mest varm/klam, sliter ikke med svette direkte... Off synes d er så sjenerende! Det BØR bare forsvinne altså!!!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har plutselig begynt å lukte skikkelig fotsvette igjen... Kan jo ikke ta av skoene i offentlighet... Skikkelig flaut.. Hadde problemer med det i starten, så roet det seg, og nå er det jammen på'n igjen... Synes forresten også at jeg til tider lukter fælt fra underlivet, mellom lårene og musa liksom, skikkelig fæl svettelukt el kroppslukt eller noe.. Vasker meg ofte, men er det hjelp i? Åneida...Æsj! Gleder meg til det er over jah!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 unner ikke akkurat dere andre det nei.. men godt å høre det ikke bare er meg!!!
Prish Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg merket at jeg ikke har svettelukt under armene mer. Det lukter rett og slett kanindo... Hvordan er liksom det mulig?
PlinkiPlonk Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Syns og jeg har fått en sånn merkelig kroppslukt...lukter nesten kjemisk, om jeg skulle beskrive den. Klager til mannen min at jeg stinker, men han kjenner ingenting, sier han da. Dusjer hver dag, så er ikke noen stinkbombe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå