Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som husker noe spesielt med dagsformen dagen før fødselen startet ? Dårlig form, eller bra form ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Det jeg husker er bare at jeg var i forferdelig dårlig humør dagen før begge mine. Men så er jo det typisk for den siste perioden før også da! ;)

Skrevet

Var i endlign form de siste ukene før jeg fødte med begge. Merket ingen tegn i det hele tatt på at fødselen skulle starte :-)

Skrevet

Når dere sier from.. mener dere humør eller noe annet? tenker hodepine, kvalme eller noe sånn?? eller bare slapp og trøtt?

Jeg har nemlig vært ganske sur og veldig trett denne uka. i dag er jeg i tillegg kvalm og har vondt i hodet....(37 + 1 i dag)

Skrevet

Eg va i dårlig form, hadde vondt i hode og mage så eg måtte legge meg ned. Sovnet tidlig i forhold til vanlig, følte meg veldig slapp og at eg begynte å bli syk.

Skrevet

Jeg har vært i ekstremt dårlig humør i forkant av mine fødsler. Skikkelig sånn irritert-på-hele-verden-gå-hjem-og-legg-deg-humør! Dagen da dattera mi ble født skjelte jeg blandt annet ut mannen min fordi han laget middag til meg, enda jeg hadde sagt jeg ikke skulle ha:/ Ble fly forbanna fordi vi måtte kaste maten. Snakk om hormonutslipp altså! (Beklaget dette noen dager senere selvfølgelig):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...