Gå til innhold

rekkefølge på tenner


meg vel

Anbefalte innlegg

kanskje litt dumt spørsmål, men skal tennene komme i en viss rekkefølge? Gutten min har fått to fortenner nede, og nå kommer det en hjørnetann oppe.. trodde det skulle komme fortenner oppe først jeg da. kanskje vi har fått oss en liten vampyr, hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis kommer de to i midten nede først, så de to i midten oppe tror jeg. Men vet at det er mange som får de i andre rekkefølger enn det. Ei venninne av meg hadde en gutt som fikk de to nede først, for så å få de to hjørnetennene opp etterpå, så litt vampyraktig ut en periode, men fortennene kom heldigvis raskt etter, var søt uansett da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom først de 2 nede i midten, så kom hjørnetennene nede,og en hjørnetann oppe så 1 fremtann og enda en hjørnetann og så siste fremtann, så her har de hvertfall ikke hatt noen rekkefølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også det skulle komme litt i rekkefølge, to nede midten og to oppe midten. Men, hun har fått to nede i midten, en oppe i midten og en hjørnetann...ser helt skjev ut...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for beroligende svar. Blir morsomt fremover nå - tennene skyter jo frem.. de tannløse dagene er ihvertfall over her hos oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thi hi, de er bare SÅÅÅÅ søte disse små. Husk å pusse!! Her elsker han å pusse tennene, (enn så lenge) og skal alltid hjelpe til litt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg må det jeg også (les tråd om temperamentsfulle barn), påkledning er blitt en kamp. Må si høyt at det er mamma som bestemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom de to nede i midten først, deretter de to i midten oppe, og nå har det kommet en til nede på høyre side ved siden av de andre to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...