Gå til innhold

føler meg helt forferdelig......trøstespiser

Anbefalte innlegg

huff.....jeg føler meg så tjukk om dagen.....er 17 uker på vei, og har ikke lagt på meeg noe (bare flaks sikkert...er som regel veldig flink til det uten og være gravid), men jeg føler meg helt enorm.....

Er så ille at jeg orker nesten ikke spise mat....i stedet spiser jeg bare drit, som jeg burde ligge unna....trøste spiser..... godteri og drikker maaaaasse cola...enda jeg vet jo at jeg ikke burde gjøre det.....

jeg som var så flink så lenge, spiste sunt og drakk masse vann.....

Æsj....nå gruer jeg for resten av graviditeten, hvordan kommer jeg til og føle meg om et par mnd når jeg føler meg som elefant nå.......sorry synte inlegget, men har liksom ingen og prate med dette om.....

Fortsetter under...

Om det er noen trøst, så spiser jeg også for mye for tida, og jeg har lagt på meg, også... snf... Men jeg har bestemt meg for å kutte ut sjokoladen nå, og satse på sunt kosthold og trening igjen!

Jeg er 18+0 idag, og syns jeg ser ut som en hvalross....Har lagt på meg 13 kilo, men 10 av dem skylder jeg på røykeslutten... Har begynnt m mammaklær, men magen strutter jo som en ballong fra rett under puppene, ser ikke ut som gravidmage, og har økt bh-str fra 85C til 95D.... Var fornøyd da jeg ikke lenger hadde lyst på Cola, men har nå fått en uimotståelig lyst på Champagnebrus isteden, så da er jeg jo like langt...Og så bor jeg midt mellom en døgnåpen 7-eleven og Deli de luca, og nattåpen burger king nedi gata..... Jeg prøver å spise frukt isteden, men det er liksom ikke det samme..Så du er ikke den eneste som sliter.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...