Gå til innhold

Tips for å få ammet litt lenger tas imot med STOR TAKK:-)

Anbefalte innlegg

Poden på 10,5 mnd vil ikke ha pupp lenger. Han ble fullammet fram til 6 mnd, og har de siste månedene (siden jul) kuttet gradvis ned på amming selv. Den siste måneden har han villet ha kun på kveld og morgen, og den siste uken kun på morgenen. Og idag ville han ikke ha da heller... han gråter da jeg prøver og vrir seg unna, og enkelte ganger prøver han å bite også. Har prøvd før kveldsmat, etter kveldsmat og ja, stort sett. Begynner å lure på om jeg bare må innse at han ikke vil ha mer, selv om jeg har ønske om å amme fram til han blir ett år. Noen som har tips til meg eller? Begynner vel snart å miste melka og nå..

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men lillegutt her (5 mnd) hadde antydning til puppevegring for en stund siden. Jeg laget indisk kylling curry, godt kryddret til middag og etter det spiste han pupp som bare det. Har prøvd det en gang til da han ble syk og spiste dårlig, resultatet ble det samme, han elsker indisk mat ;) Han spiser mye oftere og lengre etter at jeg har spist indisk mat iallefall.. Vet ikke om det er verd et forsøk?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...