Gå til innhold

Hoppe av i svingen

Anbefalte innlegg

Hvor stor er sjansen for å bli gravid om man hopper av i svingen? Mannen min sier han har stålkontroll, og jeg tenkte beste forum å få svar på dette på må vel være her inne ;-)

Prøver ikke å bli gravid, tåler svært dårlig hormoner, og dette er eneste prevansjon gjennom hele syklusen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8718333-hoppe-av-i-svingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lærte at de KAN lekke, men det er da mye som KAN skje. Lærte også at sperm er veldig, veldig kresne på miljøet sitt, og mest sannsynlig vil dø etter kort tid når de kommer ut av testiklene.

Har da gått på skole, ingen grunn til å bli småspydig. Tenkte kanskje dere hadde noen sider å vise til slik at jeg også fikk litt fagpersonelluttalelser.

Annonse

Ikke ment å være småspydig, sorry...

Men Du kan google eller se på sider som doktor online eller lommelegen..Skal vel stå endel der tenker jeg...

Men ja, de er sære, men de kan leve... det er ikke snakk om at de lever lenge før et samleie, men når mannen blir opphisset så kommer det alltid, vel som regel, noe inn i røret fra testikklene..Som hun under beskriver...

Vi har "hoppet av i svingen" i 7 år uten å bli gravid, så jeg tror dette er veldig individuelt.

... Uansett .. det er ikke den sikreste metoden, men supert dersom du er klar for å ta konsekvensene dersom dere skulle være "uheldig".

Hvis du ikke er komfortabel med risikoen som er involvert, ville jeg brukt kondom inntil du finner en metode som fungerer for deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...