Gå til innhold

Er dette bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært sykmeldt i tre uker pga kvalme. Nå som kvalmen begynner å gi seg må jo det selvfølgelig være noe annet. Igår følte jeg meg veldig pigg og ville gjøre om litt i huset. Når jeg var ferdig kjente jeg store smerter på begge sidene av halebeinet. Jeg håpte det skulle gi seg men idag er det samme, men ikke fullt så vondt. Jeg vil ikke være sykmeldt mer ! tror dere d går fint å jobbe med bekkenløsning ?

Håper noen vil dele erfaringene sine med meg !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8718286-er-dette-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. :)

Det kan desverre høres ut som bekkenløsning... Jeg har samme symptomene og har vert hos lege å fått det bekreftet. Jeg er nå sykemeldt selv om jeg ikke har lyst til å være det. Men, vi må ta vare på oss selv og passe på at det ikke blir verre.

Bestill time hos legen din for å høre om det er bekkenløsnig evt tips.

Lykke til!!

Bekkenløsning er noe isijaslignende smerter med ryggsmerter, smerter rennende i føttene, haleben, lysk... Det kan jo variere fra person til person,.. Å støvsuge er det verste du kan gjøre med bekkenløsning.. Har selv fått det, og jeg hadde det også i mitt forrige svangerskap... Er 100 % sykemldt...

Det høres nok ut som bekkeløsning, men det trenger ikke være så ille, det kan jo gå over også. Det er veldig viktig at du tar det rolig og ikke gjør ting som gjør vondt. Om du kan jobbe eller ikke kommer jo litt an på hva du gjør.

Jeg er lærer, var veldig plaget av bekkenløsning ved forrige svangerskap, og i det yrket nytter det ikke å skulle ta det rolig når det gjør vondt. Du kan jo prøve å få jobben til å legge ting tilrette, men det sier seg selv at i en del yrker er det ikke mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...