Gå til innhold

trasig og leit...

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen dager kjenner jeg det rører på seg i brystet når jeg tenker på at jeg er alene om mirakelet mitt, uansett hvordan jeg snur å vender på det så kjenner jeg ett aldri så lite stikk av sjalusi når jeg ser par eller leser om par som venter barn sammen, når begge to gleder seg og bygger en framtid sammen.. Det er litt trist at det må være slik, skulle noen ganger ønske at kjærlighet måtte være en forutsetning for å klare å bli gravid, at man ikke hadde blitt det ellers.. men når ikke den kjærligheten man tror er dær eksisterer fra begge hold er det lite å gjøre med det, vi har det jo godt på mange måter, har venner og familie som støtter oss.. likevel må jeg innimellom innrømme at det er trasig og leit å ikke ha en spesiell å dele alt med rundt prinsen min...

Fortsetter under...

jeg er helt enig! har tenkt masse på det i dag..

tror barnefar han straffer meg ved å si han ikke vil ha noe med gutten vår å gjøre? og hvorfor vil han gjøre det? eller er han bare så ego at han ikke skjønner at det ikke handler om han lenger? jeg hadde aldri trodd han kom til å gjøre det han gjorde.. vi var jo forlova, samtidlig som jeg er glad det skjedde nå og ikke om 2 år..

nå skulle livet mitt bli bra.. vi skulle flytte og få gutten vår. også sitter jeg her alene og folk virker lite interesserte.. ikke at jeg forventer at de skal ta hans ansvar.

men er enig i at det er ensomt og leit å være alene om det.. hvertfall nå.. det går sikkert bedre når de er ute :)

huff helt enig.. trodde aldri at jeg selv skulle sitte i denne situasjonen... men det som ikke dreper oss styrker oss... vi får vel tenke slik... :)

Må bare si at det er veldig godt å ha andre her inne i samme situasjon.. ikke at jeg ønsker noen av dere dette, men dere skjønner hva jeg mener.. godt å snakke med folk som forstår hvordan det er... vi får dele gleder og sorger

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...