Gå til innhold

hjelpes. hun reiste seg i dag!!!!

Anbefalte innlegg

De siste dagene har hun sutret en del og krevd mye oppmerksomhet. Og i dag tror jeg at jeg har funet ut hvorfor... hun vil gjøre noe nytt. Har i hele dag prøvd å reise seg opp etter ting og når jeg har satt henne opp inntil lekegrinda og lignende har hun bare stått og kost seg. Hun har også kommet seg opp på alle fire et par ganger og da har hun også kost seg stort. (Hun er veldig rask til å åle seg rundt, men har ikke skjønt dette med å krabbe).

Vel, så satt jeg på huk i sted med henne ved siden av meg på gulvet, da hun tok tak oppe på låret mitt og REISTE SEG OPP helt uten hjelp! Etter det har hun selvfølgelig blitt helt opphengt i å reise seg opp og blir sint når hun ikke får det til. Er jo glatt på gulvet!

Hjelpes, trodde liksom ikke de begynte så tidlig med dette!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8718141-hjelpes-hun-reiste-seg-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink hun er:) Moro for dem å se ting i et nytt perspektiv:)

Leo har og holdt på med sånn sutring i det siste:p Han har en sånn leke som er perfekt til å reise seg opp i knestående stilling og det har han gjort litt de siste ukene, idag satt han på kne og slapp plutselig begge henda, satt å gliste stort til bestemor og meg. Jeg satt sammen han og han kom bort og gjorde det samme som snuppa di, ble helt sjokka jeg og etter skulle han bare stå, enten på kne eller beina.

Tida går så fort nå:/ Er selvsagt gøy, men han har jo knapt tid til å kose mer:( Ellers åler han seg raskt og har stått på alle fire å gynga de siste 4-5 ukene, ser ut til at han har begynt å skjønne litt krabbing, men han gidder ikke:p går så mye fortere å åle seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...