Gå til innhold

Juni: Hvordan er det med deres barn?


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Martin er full av blåflekker på knærne etter å ha "satt" seg ned etter å ha klatret, hvordan ser deres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare blåmerker i panna av x antall fallulykker, men de er jo destor mer synlige enn på knærne, så jeg er redd folk skal tro jeg mishandler henne ;) Hun er ikke helt stødig på å sette seg ned ennå, men holder på å trene på det for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blåmerker her ennå, men noen knall og fall har det vært. Meen Mathias setter seg ikke ned han, bare står der og holder fast for harde livet og hyler (!!) til vi kommer å setter han ned hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullet har fått noen blåmerker på knærne ja.. lurer på om det finnes strømpebukser med sånn dobbelt lag på knærne?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppet opp og så på strømpebukser på obs en dag. og der hadde de strømpebukser med antiskli under føttene og på knærne. disse hadde også ekstra støtdemping på begge sider av anklene og på knærne. men om det hjelper vet jeg ikke. tror merket var sefa eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jeg har sånne strømpebukser. de er veldig fine da, men han er likevel full av blåflekker (men ikke på knærne og anklene ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...