Just be Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Hei, Jeg hadde en utskrapning for 5 uker siden snart.. og har venta på mensen.. og den har enda ikke kommet. På onsdag-torsdag ca forrige uke fikk jeg litt spotting.. og det har bare vært det hele veien, veldig lite og brunt... nå ser det ut til å gi seg også... hva kan dette komme av? Er så merkelig at det er brunt liksom... og at jeg enda ikke har fått mensen..
Erisa* Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg hadde SA for over 4 uker siden, og fikk eggløsning først nå. Tror det er vanlig at det tar litt tid før kroppen kommer inn i rytme igjen etter en abort. Den brune utfloden din kan jeg ikke forklare, annet enn at det kan være blod pga eggløsning? Hvis du får mensen om en uke kan ialle fall det stemme. Hvis det tar laaang tid (2 mnd kanskje?) uten at du får mensen eller blir gravid igjen, bør du kanskje ringe legen din, men nå tror jeg du enda er innenfor nomalen. Går det bra med deg ellers?
Just be Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Takk for svar Jo går bra ellers, men savner litt å få mensen igjen. sånn jeg vet at jeg er tilbake i normalen liksom Har lest at det er nrmalt å ikke ha el før mensen kommer etter utskrapning, men også at folk har blitt gravide før mensen så.. begge deler går vel ann, men det er litt forvirrende Går det bra med deg? Hvor langt var du på vei?
Erisa* Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg mistet i uke 8, men blødningene begynte for alvor i uke 7, så jeg tror fosteret døde da. Går egentlig fint med meg nå, har begynt å klare å se litt mer fremover. 4 uker siden aborten i morgen. Trodde jeg hadde eggløsning ca nå, men nå er jeg ikke så sikker lenger, har nemlig fått en bitteliten blødning i kveld. Kanskje det er mensen, kanskje festeblødning... Jammen om jeg vet! Kan jo hende det er som du skriver, at jeg ikke får eggløsning denne pp, bare går rett på mensen? Blir spennende å se; får jeg ikke mensen i løpet av i morgen tenker jeg at det kan være festeblødning, og det hadde jo vært max morro:) Forstår forresten godt ønsket om å få mensen å komme tilbake til normalen... Men nå må jeg legge meg her;) Natta!
Just be Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 Det er jo mulig det er en festeblødning hvis du ikke blør mer ja. Og det er visstnok lettere å bli gravid etterpå, selvom jeg mener en blir det når kroppen er klar for det Hvis det er mensen kan du jo se positivt på det med at nå er kroppen begynt å bli normal igjen iallefall, og at det kanskje skjer neste pp Jeg vil begynne på pillen igjen, men usikker på hva tid jeg kan begynne.. skal jo egentli ta den første når en får mensen, men jeg har jo enda ikke fått den. Regnte ikke med at det jeg hadde var mensen liksom... selvom det sikkert var det.. hehe.. Får høre med legen når jeg skal der i midten av april på utredning.. Gleder meg iallefall til det Gi meg beskjed hvordan det går videre med deg da =) Natta
Athene75 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Tror det er vanlig å få igjen mensen mellom 4-6 uker etter en utskrapning, men dette kan vel variere fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå