Hæppi Surmus Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg mister melka.. Har ammet snuppa i snart 2 mnd og di siste dagene har jeg fått mindre og mindre melk. Snuppa henger på puppen nesten hele tiden, og skriker som bare det når hun er ferdig. Hva i hemmelens navn skal jeg gjøre?
Expat Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Hva er nytt? Mens? Graviditet? Sykdom? Har du smakt på melka? Har du spist noe annerledes?
Blomman Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Er ikke bare økedager da?? Brystene kan føles veldig tomme da og de henger i brystet hele tida ;-) - og ved rundt 2 mnd kan brystene og bli plutselig slappe - helt normalt - det er bare hevelsen som går ned etter melkesprnegen. Amm så ofte som barnet vil så er dere nok på gli igjen snart.. Hold ut - og slapp av mye disse dagene det står på - spis og drikk godt Lykke til - blir det ikke bedre roper du på oss igjen!
Hæppi Surmus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 Skal økedager vare flere dager i strekk?? Det føles som om hun holder på å suge ut innmaten i puppene mine.. Helt hysterisk er hun, og jeg blir så fortvilet. Har ikke spist noe utenom hva jeg pleier, mensen er ikke tilbake og jeg har ikke vært syk. Man blir jo så fortvilet når de bare gråter og gråter.. Takk for svar både Expat og Blomman..
Expat Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 P-piller, minipiller, hormonspiral (vanligvis er de to siste ikke problem, da), graviditet? Pass på de våte bleiene, blir det ikke 5 per dag så må hun ha tillegg...
Hæppi Surmus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Har ikke begynt med prevansjon enda, så det er nok ikke det. Skal prøve å legge henne oftere til brystet å håpe på at det hjelper. Kanskje prøve amme te også?? Hun ligger på 7-8 våtebleier i døgnet, men skal holde øye med det..
Expat Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Da får hun jo masse mat, da? Hvordan er vektoppgangen nå? Kanskje hun bare trenger smokk?
Hæppi Surmus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2007 Hun spiser hver 3-4 time, å da spiser hun i 10-20 minutt. Snuppa har lagt på seg 1 kg på en mnd. Skal prøve mer med sutt, hun er ikke så kjempe giret på den annet enn når hun er kjempe trett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå