Gå til innhold

Betyr lite mens noe?

Anbefalte innlegg

Når jeg har mensen, så har jeg "mensen" i 3-4 dager, men blør ikke mere enn max 1 dag, og når det kommer litt blod kommer det nesten ingenting. De andre dagene er det kun brunt.

Betyr det noe, for eksempel på eggkvaliteten? Er ikke noe gale med mine hormonverdier heller, så lurer litt på dette.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8717567-betyr-lite-mens-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket hormonverdiene dine hos legen? Jeg høres jo ut som den hypokonderen, men i 20'årene hadde jeg PCO pga medisinering og mensen kun hver 3 mnd. Jeg sjekket hormonnivået mitt nå før jul og det viste seg at jeg hadde lavt stoffskifte, men mensen var ok.

Sjekk hos gynokolog...de er ekspertene....

Har sjekket verdiene ja, og den første blodprøven viste at jeg var kanskje på vei til å få lavt stoffskifte. Men tok en prøve noen ukeretterpå som viste helt fine. Så det er ikke noe gale der. Har alltid hatt sånn mens. Har heller ikke cyster på eggstokkene, det har gynekologen sjekket.

Hvis dette er sjekket så er nok din syklus slik...hvis legen ikke sier noe så skal du vel egentlig bare være glad.

Jeg har heller ikke kjempemens, men kraftig blødning i 3 dager og resten avslutning..

Sjekk opp stoffskifte med jevne mellomrom dette kan endre seg. Det gjorde det på meg. Det er farlig for fosteret å gå gravid med lavt stoffskiftet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...