Gå til innhold

Jippi, gravid på ny:))))..... men litt engstlig selvfølgelig!

Mitt vakre trekløver

Anbefalte innlegg

Hadde en SA i begynnelsen av januar. Hadde da en vannsyste på den ene eggstokken. Var på kontroll for dette i dag, og systen var borte. og i tillegg kunne jeg fortelle at jeg var gravid på ny...... så fikk da se det bittelille nurket med et bankende hjerte. En helt utrolig følelse!!! Har nå et forhold til nurket. Men engstelsen er jo der, for at lille nurket ikke skal leve opp..... men krysser fingrene og prøver å tenke kun positivt:)

Fortsetter under...

Jeg var i uke 8 da jeg var på privat UL, men lille spiren hadde nok vært dø noen uker, tror ikke hjerte hadde begynt å slå engang. Men trist likevel - første gang og alle forventningene er veldig sterke. Så denne gangen er man litt mer på vent.

Uff, å miste i uke 18 hørtes helt forferdelig ut, da har du jo fått et "langt" forhold til den lille.

Jeg hadde en MA men som ble en SA dagen jeg skulle til utskrapning:) Pussige greier..... aborterte på sykehusdoen:) *tragikomisk*. Det var faktisk samme dag som jeg skulle hatt ordinær mens, så jeg innbiller meg at fosteret kom ut i forbindelse med mens. Så hadde jeg en vanlig mens, før jeg ble gravid på ny.

Symptomene er sterkere denne gang, sikkert fordi jeg har kommet lenger nå. Er nå i uke 7 og den lever!!!! Det var stort å se hjerte slå:)

Lykke til i sengehalmen - stå på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...