Gå til innhold

barnehagesøknad..


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det storesøsken dere er spente for, eller ferskingene? Jeg trodde ikke vi fikk noe svar for dem som ikke kommer med i hovedopptaket?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle barn født etter april 2006 har fått avslag i min kommune. Og det blir ikke flere plasser før vår/sommer 2008. Det betyr nok det at vi iallefall ikke får barnehage før august 2008. Har ikke økonomi til å gå hjemme. Er ganske desperat, men håper fortsatt på jobbbarnehagen som jeg ikke har fått svar fra enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått plass!!!!:) Fikk beskjed i dag! ..men så bor vi også langt utpå landsbygda, da..;) Fikk plass på småbarnsavdelingen Lille My i natur- og gårdsbarnehage!:) Krysser fingra for dere andre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, jeg føler med deg i frustrasjonen! sånn var det her når storebror skulle ha plass også.. men nå skal det visst være ganske bra dekning i min kommune... også er vi begge ansatt i sykehuset innlandet og de har egne plasser i den ene barnehage... jeg håper iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud........... jeg håper også i det leeeeengste. Man kan vel stå på "venteliste"??? Vi MÅ få plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk avslag i dag. Kan anke, men er det vits i det? Står på ventelista. Med 200 andre. Full barnehagedekning??? TULL og IDIOTI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som jeg skrev i den andre tråden... regner også med å få avslag.. men jeg skal lage et helvete og mase hver uke så de blir så lei meg på kommunekontoret at de gir ask en plass bare for å bli kvitt meg :P

var svigermora som sa at jeg skulle prøve det.. hu jobber i bhg og vet om flere som har hatt suksess med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg hadde suksess med det til storebror. ringte og maste hver dag..gråt i telefonen, tryglet og ba...de ble vel så lei meg at jeg fikk plass tilslutt.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avslag igår...:( *snufs,snufs og atter snufs...*

 

Men nå har kommunen lovt at alle som har søkt før fristen,skal få barnehageplass...

 

Så det er jo kanskje fremdeles håp da...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite for en mnd siden at vi har fått plass fra jan 08. Fikk først vite at det ikke var mulig å få plass fra januar (de komunale), men vi søkte alikevel. Det åpner en ny privat barnehage rett i nærheten her neste mnd, så vi var heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, dere som har fått plass: Når skal barna begynne i barnehagen? Og er det plass i privat barnehage dere har alle sammen? Jeg trodde ikke man fikk lovnad om plass "langt inn i fremtiden" (altså senere enn august) i komunale barnehager?

 

En smule forvirret her nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått plass i privat barnehage, ja - men gjennom det kommunale opptaket. Vi søkte plass fra august, og må betale fra da, sjøl om vi ikke skal bruke plassen før midten av oktober. Var nok også derfor vi fikk plass, fordi vi søkte fra starten av barnehageåret. De vil jo heller fylle opp plassene fra starten av, enn å ha "åpne" plasser i flere måneder.. Det blir dyrt, men det får gå. Veldig, veldig glad for at vi fikk plass, i hvert fall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er verdt pengene, når dere er garantert plass da dere trenger det i oktober. Heldiggriser! :-) Tror ikke det er noen slike muligheter der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ringte å sjekket i dag, fått avslag. Nes kommune. Hadde ikke regna med å få plass midt i året heller egentlig. Da blir det å fundere på hva man skal gjøre etter permisjonen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...