Gå til innhold

barnehagesøknad..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle barn født etter april 2006 har fått avslag i min kommune. Og det blir ikke flere plasser før vår/sommer 2008. Det betyr nok det at vi iallefall ikke får barnehage før august 2008. Har ikke økonomi til å gå hjemme. Er ganske desperat, men håper fortsatt på jobbbarnehagen som jeg ikke har fått svar fra enda.

uff, jeg føler med deg i frustrasjonen! sånn var det her når storebror skulle ha plass også.. men nå skal det visst være ganske bra dekning i min kommune... også er vi begge ansatt i sykehuset innlandet og de har egne plasser i den ene barnehage... jeg håper iallefall...

Annonse

som jeg skrev i den andre tråden... regner også med å få avslag.. men jeg skal lage et helvete og mase hver uke så de blir så lei meg på kommunekontoret at de gir ask en plass bare for å bli kvitt meg :P

var svigermora som sa at jeg skulle prøve det.. hu jobber i bhg og vet om flere som har hatt suksess med det :P

Vi fikk vite for en mnd siden at vi har fått plass fra jan 08. Fikk først vite at det ikke var mulig å få plass fra januar (de komunale), men vi søkte alikevel. Det åpner en ny privat barnehage rett i nærheten her neste mnd, så vi var heldige!

Vi har fått plass i privat barnehage, ja - men gjennom det kommunale opptaket. Vi søkte plass fra august, og må betale fra da, sjøl om vi ikke skal bruke plassen før midten av oktober. Var nok også derfor vi fikk plass, fordi vi søkte fra starten av barnehageåret. De vil jo heller fylle opp plassene fra starten av, enn å ha "åpne" plasser i flere måneder.. Det blir dyrt, men det får gå. Veldig, veldig glad for at vi fikk plass, i hvert fall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...