Gå til innhold

IKM i morgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... fryktelig oppblåst i magen, og sinnsykt gottesjuk, opp tre kg på denne uka!!!!! Antar derfor at TR er i anmarsj, dog pleier jeg ikke legge på meg sååå voldsomt før hun kommer, selv om jeg går opp litt.... jaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM i mårra.. Synd at jeg har de samme "symptomene" som deg.. Hehe.. Sikkert tanta som er på vei her å:)

Skrevet

He he... vel... blir spennende å se da.... hold meg oppdatert ;-) Og lykke til, og håper tanta har tatt noen mnds ferie :-D

Skrevet

Jeg så begge tantene deres på vei til flyplassen nå nettopp. De hadde kjøpt hus i Spania sa de, hadde tenkt å bli der i et år eller noe sånn.

Regner med at dere gir beskjed når dere har testet! Lykke til!

Skrevet

Tihihihihi, den var god Erisa :o))))

Lykke til!!

Skrevet

Masse lykke til begge to!=)

Skrevet

Lykke til alle med IKM i dag!! Jeg har paa loerdag...

Haaper det blir mange positive denne helgen, tvi tvi...

Nok av symptomer i hvert fall, jeg tror det at man endrer seg i en eller annen retning FRA normalen, er et ganske klart symptom.

=o))

Skrevet

takk for lykkeønskninger alle sammen... Jeg har ikke turt å teste i dag.... Venter til i morgen i alle fall, for jeg har ikke lyst til å kaste bort enda en test helt unødig... sukk... men sitter når her og kjennes ut som tanta kommer hvert øyeblikk..... selv om jeg virkelig håper hun nå sitter på flyte til Spania ;-)

Skrevet

Jeg har også ikm i morra eller no

og jeg testet en svak strek i morres, men tørr ikke rope hurra ennå selv om alle sier at en strek er jo en strek..

kan ikke du også teste nå da *Lykkelita*prøver, 1.pp :-)

Skrevet

Jeg skrev hovedinnlegget i går, og har dermed IKM i dag---- :-) Og klør litt etter å teste, men sitter på jobb hehe... tror ikke jeg skal gjøre det her... MEN, dersom TR ikke kommer i løpet av dagen og natta, så skal jeg teste i morgen tidlig :-) Bare det at jeg har en sterk følelse av at det ikke er spire.... skal ha hatt veeeeldig flaks da altså!

Gratulerer med svak strek og spire i magen! Tror nok det er en liten en der da :-D

Skrevet

takk for det..:)

så ikke at det var i går du skrev innlegget :(

du kan jo teste når du kommer hjem fra jobben, jeg vet ikke om jeg orker å vente til i morra tidlig kanskje jeg tar en test i ettermiddag når jeg kommer hjem..

Skrevet

er liksom morgenurinen som skal være best da... men du som allerede har hatt svak positiv tester nok positivt i kveld også tenker jeg :-D Så jeg skal prøve å holde ut til i morgen, for det er så kjipt å "sløse" bort en test hvis tanta kommer... hehe...

Hvor bor du/er du fra? Jeg er i Bærum akkurat for tiden, men flytter til Toten om noen uker :-D Vi har kjøpt huuuuus!! :-D :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...