♥ivf m/prins♥ Skrevet 21. mars 2007 #1 Del Skrevet 21. mars 2007 Heisann vennen:) Så du hadde kommentert et innlegg inne på GS. Så kjekt å høre fra deg! Hvordan går det med deg nå? Du skal begynne på spray nå neste gang sant? Mensen har vel komt?!!! Det håper jeg da inderlig...... Her hos oss går det bare bra. Du så bildene av prinsen min fra UL i uke 18, ja:) Jeg er så stolt! Blir nesten litt for stolt føler jeg nå om dagen, så jeg må nesten passe meg litt......hi hi;o) Dronningen selv *knis* Du har jo en sønn du også, så du vet vel hva jeg snakker om:))) Nå går jeg i uke 20 og er faktisk halvveis......ikke til å tro. Du må gi beskjed når du vet når du skal starte igjen slik at vi får være med på å heie deg i mål! Da skal vi nesten begrave deg i babystøv!! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ;o))) Ta godt vare på deg selv og lykke til videre! Mange gode klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8717016-sans/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sans Skrevet 21. mars 2007 #2 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei hei! Så kjekt å høre fra deg, ja jeg måtte inn og titte på prinsen :-)) Blir så godt humør av å se på disse små underene.Så jeg vet hva du snakker om ja!! Tenk at du er halveis allerede, tiden går så fort at du bare må stoppe og nyte den mens du kan.Har du begynt å kjenne små spark nå? For min del venter jeg bare på den forhatte tanta som aldri kommer.Hadde en SA 25/2, så nå begynner det å haste litt, for jeg vil komme igang igjen.Skal gå på noe blodfortynnende denne gangen slik at egget holder seg på plass. Hvem skulle trodd at jeg gleder meg il å begynne på sprayen av alle ting??Jeg skal nok si i fra når jeg har oppstart.Vet du hvordan det har gått med fivel??Lenge siden jeg har sett/hørt noe til henne. mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8717016-sans/#findComment-8721070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå