*mamzn* Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Kan du se om du ser noe på meg? vil så gjerne være gravid nå!! men..vi prøver vertfall veldig har fra før ei jente på 3 år sammen er født 020580 og han 280776.. har foresten IKM 1.april.. -klem
Elastica Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Hei vennen:-) Ja jeg hopper inno og ut herfra som en kenguru jeg -mellom husarbeid, unger og jobb...Er her som oftes ikke så lenge av gangen, må bare gjøre det slik nå for tiden:-) Litt merkelig med deg , for jeg så på deg før jeg logget av for jeg forstod liksom ikke det jeg fikk opp skjønner du... Jeg fikk følelsen av at du kan være gravid no, men så fikk jeg også veldig inn juni mnd. Kan jo selvsagt være no annet som skjer i livet ditt i juni og at du virkelig er gravid no, ikke helt godt å tolke... Jeg krysser hvertfall fingene for deg og håper du har lykkes nå. Blir spennende å høre!! Klem
*mamzn* Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 Ååå sånnsett ja hihii!! Ja må til når man har barn og jobb og allting skal klaffe.. OJJ for et spennende svar da!! Vi håper viiirkelig du har rett i at jeg er gravid nå!! Du skal vertfall få høre rundt 1.april :D 1000 takk for tiden din klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå