Gå til innhold

3D ultralyd i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har litt frydblandet småskrekk!? De ser jo litt "aliens" ut, på eksempelbildene synes jeg...uææ..hehe. Vil jo dette selvfølgelig, men er litt skummelt også.. Hoff, alt for spennende =)

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vert på 3d UL ...det var kjempe stilig... såg den lille nesen hannes og ansiktformen , man fikk se mye mere på 3d enn vanlig ....ingenting skummelt ..... det er kjempe kult sku ønske jeg fikk gjort det en gang til =)

Skrevet

Åh...godt å lese=))) Er det lettere å se kjønn på 3D enn vanlig, forresten?

Skrevet

Du burde glede deg!! det er så moro! jeg tok 3D ultralyd i min uke 27. så at han har arvet min nese og mine lepper og pappan sin ansiktsform.. det var veldig enkelt å se kjønnet (selv om vi visste det fra før) akkurat som han la stumpen på en glassplate..hehe men det var en utrolig fin opplevelse. sitter og titter på filmene og bildene hver dag <3

hvor skal du ta det hen?

Skrevet

GLED deg!Det er såå stort! jeg ble så facinert, at jeg dro rett og slett 2 ganger...hehehehehehe! Verdt hver eneste krone. Når de får zoomet barnet inn så er det ikke alien i det hele tatt.

Hun her likner på faren sin :) Og er verdens skjønneste selvfølgelig :) Går konstant med skrytebilde i den 7.sansboken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...