Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har nettopp fått vite at jeg er gravid igjen etter å ha mistet den lille gutten min i november. Skulle egentlig hatt termin nå i disse dager og så er jeg jo bare noen uker på vei. Det jeg syns er så rart er at i hodet mitt surrer alle disse spørsmålene om barnevogn, babyseng, stellebord +++ Og så på en aen måte vet jeg jo at det er lenge til jeg trenger å kjøpe noen av disse tingene, men jeg har jo så lyst å gå rundt å kikke.. Er det lov?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer!! Gled deg over din nye graviditet. Kikk på utstyr og det du måtte ønske deg. Vi er litt i samme båt. Jeg mistet også i november og skulle hatt termin nå i begynnelsen av april. Og jeg har også en ny spire.
noralill Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Det er lov å kikke og kose seg - selv gjør jeg det. Men jeg har ikke kjøpt noe ennå... Mistet i april i fjor - i uke 18 - og hadde to SA før det...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Takk for svar. Ikke så lett med så mange tanker på en gang. Men har funnet ut at det ikke er så dumt å begynne å kikke tidlig, det er jo så utrolig mye, vertfall med barnevogn, blir jo en del forvirra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå