Gå til innhold

April: **Synne**

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er det vel snart tid for at du har rapportplikt :-)

Formen bedre? Du vet, mange som starter fødsel med løs mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, hei!! Joda, formen har bedret seg nå -heldigvis!! Og i dag har vi hatt fantastisk fint vær, og har vært ute hele dagen. Gikk til senteret (7 min å gå max!) Og nåår jeg hadde fullført alle ærender føltes det som ungen skulle dette ut mellom beina på meg. Folk må ha lurt lit der jeg gikk og stoppa for annhvert skritt og klynker AU! AU AU! for meg selv..hehe.. Skulle egentlig gå en litt lengre tur, men måtte bare gå hjem igjen. Men har vært ute i hele dag -unntatt når snuppa sov en time, og når vi lagde og spiste middag.. Så er rimelig sliten og trøtt nå.. Har begynt å lage kjøkkenhage bak huset. -Veldig inteligent igrunn.. Høygravid og fæl... hehehe... Så regner med at jeg sitter værfast i sofaen i morgen..uten å kunne bevege meg en meter...

Håper det er like fint vær i morgen, så vi kan tørke klær ute en gang til.. Lukter jo sååå godt!! *mmmmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns jeg ser deg. Her har vi ikke fått nytt det så mye. Vært på jobb, og sola er gått ned hos oss når vi kommer hjem. Men, men, de melder fint til helga og. Da skal jeg og snuppa på ski!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tok litt på det arbeidet vårt i går, og all den friske luften.. Snuppa sov HELE natta gjennom!!! Og så halv elleve i dag gikk vi ned for å hvile litt.. Først i vår seng, men da var hun jo utav med en gang.. Så jeg bestemte meg at nei, nå skulle vi hvile, og da SKAL vi hvile.. hehe.. så la henne i sin seng. Det tok ca 5 min så sov vi begge to.. hehe.. jeg våkna igjen halv ett og tenkte at hun våkner nok nå, så jeg bare ligger her og venter på henne.. hihi.. kvart på to ringte gubben og vekka meg.. Og nok en gang tenkte jeg som så at hun våkner jo snart... Hmm... Halv tre våkna vi igjen!!!! 4 TIMER!!!!!!! JAja, vi trengte det nok.. BAre så synn vi sov bort mye finevær da... Menmen.. Er jo strålende meldinger framover, så vi tar det nok igjen..

Har store planer for videre arbeid i hagen i helga, så vi får nok lufta oss ja! Men sånn fysisk gikk det faktisk bra med meg i dag. Ingen vondter etter de fysiske utskeielsene, så kanskje jeg tør å gjøre noe mer jeg og i helga.. hehe..

Og dere skal på ski, ja.. Hmm.. syns jeg ser dere og! hihi.. Neida.. Det blir nok koslig det! Du må hilse!! ;) -Og nå er det ikke lenge igjen før dere må ta turen litt lenger sørover..hihi.. ;) Til og med bruttern har meldt sin ankomst!!!! *dåne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, må si dere har fått sove ja! Guten sovna åtte i kveld, og det er jo luksus for oss.... Sitter bare og venter på at han skal våkne igjen.

Skal virkelig nyte finværet i helga. Kose oss, skal vi. Få litt farge i de grå kinna mine, hehe.

Ja, det hadde vært artig med en tur på besøk. Har jo ikke sjekka den nye tunnellen en gang. Og den har jo vært åpen en stund, kremt

Så lillebror har tenkt seg på besøk, ja. Sender et par meldinger til han av g til, men får jo aldri svar. Så nå skriver jeg at han har svarplikt, hihi. Og det gjør han :-)

Endelig nærmer det seg campingsesong, kjenner det skal bli godt å begynne igjen. Er så deilig å komme seg vekk fra det rotete huset, og all skitten, hehe.

Får se om ikke vi får komme oss nedover snart, men drøyer nok til det vesle nurket er ute. Gleder oss til det. Så får vi se om mine mistanker om kjønn stemmer, *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...