Gå til innhold

Hvorfor såå stor forskjell??


gutt07 & jente09

Anbefalte innlegg

I følge BIM er jeg 6+4 og på babyverden står det 5+4. Noen som vet hvorfor? :o) Termin samme dag på begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. på meg er det likt. Står det 6+4 her? Det står ikke bare uke 6 da? Og at det har stått uke 6 i fire dager...? hmmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... har en sånn kalender.. og i følge den er jeg 6+4 (kalender fra BIM), men her på siden står det bare uke 6 ja, men den endrer seg jo ikke før på lørdag da jeg skal være 7+0.. Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Den kalenderen! DEN har jeg gitt opp å skjønne meg på. Det står at man skal begynne å telle første dag fra sist mens, men det passer jo ikke i det hele tatt. Prøvde å bruke den forrige gang jeg var gravid, men denne gangen orket jeg ikke. Rare greier altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor får jeg samme termin med kalenderen og her da? Rare greier syns jeg.. Hva er riktig da, når jeg hadde siste mens 10.02.07. Blir helt rar av dette. Hehe..

 

Kalenderen får du kjøpt på bokhandel ol til en 100 lapp ca :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du 5+4. Jeg vet, det er nesten enklere å regne uker med en vanlig kalender noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør masse jeg... men hvorfor står det uke 6 her da? Er det fordi jeg er fullgåtte 5 og inn i min 6 uke? Så når jeg er 6+0 på lørdag hopper det til uke 7 her? :o) Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt riktig:) Men det er ikke slik man regner alle steder, så vær obs. I svangerskapsboka du får utdelt på kontroll er f.eks. uke 6 fra 6+0-6+6.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...