Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om man får en bekreftelse fra trygdekontoret om at alt er i orden og at pengene kommer når permisjonen starter. har nemlig ikke hørt noe fra dem enda. og skal gå ut i permisjon den 4 april.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden du sendte inn da? Jeg skal ut i permisjon 12.april, men har heller ikke hørt noe. Men ikke så nøye for meg da, arbeidsgiver betaler lønn under permisjonen og får det tilbake fra nav så...

Skrevet

sendte inn for en måneds tid siden, jeg får bare ringe og sjekke:)

Skrevet

Jeg går ut i permisjon 2. april, har heller ikke hørt noe. Sendte inn ca 1. mars. Kanskje best å ta en telefon, man vet aldri med sånne kontorer.

Skrevet

Jeg hadde min siste arbeidsdag idag, og har ikke hørt noe enda. Jeg sendte det inn i begynnelsen av februar. Nå viser det seg at det manglet et skjema fra arbeidsgiver, som vi ikke visste måtte inn. Det ble sendt idag. Jeg fikk ikke noen etterlysning etter det skjema men fant tilfeldigvis ut at det manglet, når jeg ringte og etterlyste det idag. Jeg jobber for et nyetablert lite firma, så de har ikke hatt noen som skulle ha permisjon før. Håper de ordner det snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...