lille-my Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 sitter her med masse kynnere (har hatt det i hele dag) litt blodblandet slim i dagtidlig. har mensenvond og konstant vondt i ryggen. er også løs i magen. er det noe på gang, eller kan det ta dager tror dere?? har foresten termin på søndag. takker for alle svar! hilsen meg
mamma_vær85 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 ja det syns eg du ska.for sikkerhets skyld liksom..
ninsoer Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 snakket du me føden i går? hva sa de? kan nok enno gå mange dager.. men håper for din del at d ikke gjør d..
lille-my Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 nei, ringte ikke. tror dette kan ta sin tid... skal til jordmor i morra.
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Hei, Ja, om du har konstant vondt i ryggen er nok ikke dette rier enda. Snakket med jordmoren min om det samme, og hun sa at det kom i tak når det er rier. Men en begynnelse er det jo sikkert. Spennende, lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå