Gå til innhold

Jeg trenger...


mess79

Anbefalte innlegg

...en slanke-venninne! Altså ikke ei slank venninne, for det har jeg mange av, men en venninne å slanke meg sammen med. :-)

Jeg er 27 år og har 30 kg som må bort for at jeg skal være normalvektig. Jeg trenger noen jeg kan "snakke" med og utveksle erfaringer med, noen som vet og forstår hva overvekt og endring av kosthold dreier seg om. Jeg har gått mange Libra kurs og vet hva jeg skal spise, men jeg utsetter det alltid til mandag. Og når mandagen kommer sprekker jeg, og da må jeg liksom vente til neste mandag igjen før jeg prøver en gang til (har prøvd siden nyttår nå). En veldig ond sirkel. Dette er seriøst altså jenter, jeg står boooom fast i dårlige vaner og sukkertrangen er der hele tiden. Derfor trenger jeg en venn. Noen som vil....? Send gjerne privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg er den rette for deg,,, men jeg har kommet godt igang,, gått ned 6 kilo nå, på snart 3 mnd,,, er veldig fornøyd med det,, har riktignok ikke like mange som deg jeg skal ned,,har 7 kilo til,,,

 

men motivasjonen har jeg i allefall,, å deler den gjerne med deg=)

 

når den første uka er gjort, er det mye lettere å fortsette, å når kiloene forsvinner, er d jaggu morro,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper alltid med støttende ord! Og jeg vet godt at hvis jeg bare kommer igang, så går det greit, men det gjelder å komme seg gjennom den berømte første uka.

 

Du er jo veldig flink, jeg tror på den lille, men jevne nedgangen. -Men selvfølgelig så ønsker vel alle seg en kick start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da begynner du til mandag da,, sett igang å psyk deg opp nå,, kos deg skikkelig i helgen,, vei deg mandag morgen,,

 

kjøp i helgen inn ting du trenger,,, som knekkebrød, noe lett pålegg du liker,,,

 

middager har jeg spist som vanlig,,, men spiser kun en potet, og fyller asjetten propp full med grønnsaker,,, og kjøtt eller fisk eller hva d måtte være vi har til middag

 

velg deg en dag du koser deg litt på...

 

trimmer gjør jeg ikke i hele tatt,,, seriøst,,, er skikkelig lat, skulle gjerne ha trimmet litt, men jeg sitter alt for godt i denne sofan=) men kiloene forsvinner uansett di, bare man spiser mindre kalorier enn kroppen bruker,, men d ultimate er sef å komme seg litt iform også, har helt ræva kondis,,,

 

begynner jobbe nå, etter permisjon, regner med d hjelper litt også, da får jeg mer tempo i kroppen,,,

 

sier vi mandag da=)

 

[email protected] ................. hvis du vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...