Gå til innhold

syke syke drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altså så ske drømmer for tiden. har den siste tiden kunne kjenne at der er en for og der er hodet og der må det være en arm osv. Men om nettene så drømmer jeg at jeg kan se gjennom magen min og at jeg ser rett på babyen vår. Ser den akkurat som bildene i bøkene med babyen i fostersekken om dere skjønner. Drømmer at jeg tar tak i hånda på babyen og at jeg holder i hele fostersekken på en måte. Det er så sprøtt!

Kan jo hende at det har noe med at babyen er veldig urolig om nettene og jeg i det fjerne kjenner at den romsterer noe veldig der inne, men det er litt sånn ekkel og merkelig opplevelse å drømme sånn. Det som er så rart er at jeg aldri helt husker hvordan babyen så ut i ansiktet, men husker veldig godt hvordan hender, rumpe og føtter ser ut i drømmen.....

Rare meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er jo veldig vanlig hos gravide. Ei venninne av meg drømte at ho fødte babyen, men det var jo for tidlig, så ho la han i kjøleskapet sammen med fisken! Merkelig ikke sant?

Skrevet

phuh, godt å høre at det ikke er bare meg med syk fantasi:) Ha ha... legge den i kjøleskapet sammen med fisken.... hi hi hi... det er jo heeelt naturlig i drømmen å vettu:) det er det som er så sykt!

Skrevet

Jeg synes ikke det er så sykt at man drømmer om babyen sin jeg. Selv har jeg hatt masse drømmer om at den plutselig var født allerede i uke 20 og sånn, når den var alt for liten. Har nok vært litt opphengt i "adventskalenderen min" her på BIM hvor jeg hver uke leser hvor stor den er nå. Men i nå er jeg jo i uke 36, og babyen er jo nesten så stor som den skal være. Så i natt drømte jeg at ho var født (fødselen hoppet jeg elegant over) og at vi var hjemme, i gang med amming og skifting. Ho ville ha mat veldig ofte synes jeg! Og sov ikke så lenge av gangen. Jeg håper ikke jeg er sanndrømt.

Skrevet

Nei det er ikke sykt å drømme om babyen, men selve drømmene er litt syke synes jeg da..... men må le av de når jeg vpkner om morgenen og tenker over hva jeg har drømt. De er jo ikke skumle,men veldig rare lissom.....

He he... så du hoppet over fødselen du også ja? Jeg gjorde også det 1. natten etter at jeg fant ut at jeg er gravid; drømte at jeg fikk en sånn skjønn liten gutt, men selve fødselen kan jeg ikke huske å ha drømt noe om:)

Skrevet

jeg må signere her! drømte om fødsel her en natt, men husket ikke en dritt fra fødselen i det hele tatt, visste ikke om det hadde gjort vondt eller noe,fikk bare høre at jeg hadde kastet mye opp. vekta og lengda til jenta hadde jeg ikke snøring på. Kanskje litt merkelig å ikke vite det når det hadde gått en stund?

Skrevet

jeg drømmer også.. nå i det siste har det vært mer om ting i forbindelse med fødsel. Drømte at jeg tisset ut en slags metallstreng. i den var slimproppen festa. jeg fisket den opp av doet for å skylle proppen, som da var en slags slimaktig blodkule som jeg skulle ta vare på for å gi til jordmor.. det var skikkeli ekkelt. Drømte også at jeg skulle gå til sykehuset for nå skulle jeg føde.

Ellers har jeg hatt mye mareritt i svangerskapet. Drømt flere ganger at jeg var i bilulykke, at jeg fikk kreft å måtte velge mellom meg og babyen og slike ting.. helt forferdelige drømmer!!!! Mamma sier hun også hadde mye mareritt i sine svangerskap....

Skrevet

Nå kom jeg på en annen ting jeg drømte i natt også; jeg drømte at puppen sprakk og at det lakk ut vannvittige menger melk! Så så jeg ned på puppen og og den så ut som en sprengt fille.... Kanskje det har noe med at jeg har begynt å få melk i puppene.... tror rett og slett jeg tenker for mye for tiden...

Skrevet

He he...Madde! Artig å lese. Jeg hadde også artige/sprø drømmer litt tidligere i sv.skapet. Husker dem ikke nå.

Skal du på undersøkelse på St.Olav i mårra? Jeg er på hotellet om du har tid og lyst. Du tar bare heisen i kvinne/barn-senteret til 2.egt og går igjennom bruene og bygningene til du kommer til hotellet. Da kan du jo sende mld. Bare om du har tid og lyst altså.Klem Lone

Skrevet

Uff, jeg hadde en ny en i natt jeg og. Drømte at jeg var på en ny ultralyd og så at det ikke var ei lita jente men en liten gris med skikkelig krøllhale. Var litt småfortvila i dag tidlig før jeg kom til meg selv. Håper ihvertfall at det ikke kommer en liten gris!

Skrevet

He he he, denne måtte jeg kommentere... Jeg drømte nemmelig natt til i går at jeg fødte mitt barn, problemet var bare at det ikke var et menneskebarn, men en valp...

Drømte til og med at jeg fikk utdelt bleier så jeg kunne gi barnet mitt sitt første stell, bleiene hadde hull i rumpa til halen. Så det var ikke unormalt å få en valp....

Skrevet

hehe jeg må le!!! Jeg drømte at jeg måtte ta ks, bortsett fra at det var under foten..og der lå det 2 velskapte kattunger... jadddda!

I natt drømte jeg at jeg ga jentungen middagsmat, knuste poteter og gulerøtter med isbiter oppi fordi maten ikke var ordentlig tint. Det og er jo helt normalt å gi til nyfødte, og vann på flaske fikk hun.

Skrevet

Jeg fødte også en kattunge en gang, i drømme, den var veldig fin altså. Men da var jeg ikke gravid.

Skrevet

ha ha ha... så rare drømmer vi har! Sitter her og humrer for meg selv og kjenner at jeg kan i alle fall konstantere at jeg visstnok er heeeelt normal:)

Takk jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...