Gå til innhold

Takk for et koselig treff på Child Planet jenter:-)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Selv om jeg kom litt sent og ikke fikk vært med dere så lenge, så var det veldig hyggelig! Gøy å se nye fjes også:-)

Jeg var jo der helt frem til kl 16 jeg da, og Amandus storkoste seg i "leke-området" for de små, jeg ble sittende utenfor litt, ved "barkrakkene", og ta en kaffe mens han krabbet rundt inni der (hadde full oversikt derifra)

 

Helt genialt sted må jeg si! Vi skal nok prøve å komme oss dit en gang i uka vi nå, for Amandus fikk virkelig brukt kroppen og prøvd seg på og krabbe og klatre UTEN å slå seg:-)

 

Virkelig å anbefale for dere som ikke var med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må også se å få kommet oss dit snart. Sofie er ikke i form, gått ned et halvt kg i vekt på to uker, så må vente til hun er i form igjen og vil spise litt annet enn pupp, er bare sutrete nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke du der heller, Hilde? Jeg dro ikke pga øreverken til Ingrid. Nå på kvelden har hun ikke hatt så vondt, bare litt sutring, og nå har hun sovet en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du likte stedet da! Ble litt lei meg for at jeg ikke fikk vært med, men det kommer flere sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk heller ikke dratt dessverre. Turte ikke når Sofie var så sutrete, hun spyr om natta og bare griner på dagen. Men, skal prøve å få blitt med neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for treff. Dumt vi ikke kunne bli lenger, men glad jeg dro når jeg gjorde. Kaos i Oslo by med stengte veier og vårrengjøring. Neste gang blir det tog og selv om det blir mere pes ut og inn av bil så er det bedre.

Jørgen hadde ikke holdt ut lenger heller, han sov fra 1400 til 1630 avbrutt av ett bleieskift i bilen på vei hjem ;)

Hørtes gøy ut etter vi dro da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for treff fra oss også:-) Veldig hyggelig å treffe dere alle sammen!

 

Vi var jo litt skeptiske i starten, var en åpen barnehage på besøk, og MANGE i inngangspartiet - det ble jo satt opp "fullt" på inngangsdøren etterhvert. Men da vi fikk gitt barna litt medbrakt mat - ja det gikk greit det:-) - var det jo ledig i lekepmrådet for de minste! Kjempemorsomt, må ennå smile av Amandus og den kjempestore ballen:-) Her fikk alle de små brukt kroppen sin.

 

Synd vi måtte gå kort tid etter at du kom, Kosemoms, det var jo en til som kom idet vi gikk.. Nora hadde hatt det veldig morsomt - og sov seg gjennom et besøk på IKEA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for i dag! Var koselig, og kjekt med nye fjes for oss også:o)

Ble jo veldig bra når det ble litt mindre folk der.

Guri sovnet med en gang vi begynte å trille, tydelig utslitt! Må få prøvd dette en gang til ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg beklager så masse at jeg ikke kom i går!

Var helt frisk og i fin form da jeg ammet halv fem, men da jeg skulle opp halv åtte så var jeg skikkelig uggen. Trodde først jeg hadde fått omgangssyke, men det gikk over litt utpå dagen i går. Så nå tror jeg at det var noe jeg spiste på tirsdagen. Litt guffent, for jeg har tenkt å spise begge de to stedene siden igjen også... :o/

 

Heller ti forkjølelser enn en runde med sånt, altså! Er det verste jeg vet, jeg husker fortsatt datoen de to andre gangene jeg har vært sånn dårlig etter at jeg ble "voksen", så ille synes jeg det er... :o(

 

Ja, ja, formen er bedre i dag, bare litt slapp. Sten er derfor hjemme med Karsten i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du var blitt syk da! Men godt å høre det er blitt bedre:-)

Kanskje vi rett og slett skal ta et nytt treff neste onsdag på child planet? siden det var en innertier hos alle som var der, ogs flere som vil prøve!

Kan sette opp inne på treff-sidene jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Nå la jeg akkurat ut en ny tråd om forslag om treff neste uke... :o)

Kjempefint om du setter opp ett nytt treff! Og så sender jeg mail til Tiina, jeg, og sier hvor treffet skal være hen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...