ønsker liten spire!!! Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 mitt lille vidunder ble bare 11 uker:(.. trist! unner ikke noen å oppleve det samme som jeg har det siste døgnet.. helt forferdelig var det!!! føler meg bare trist og tom nå jeg! vil ønske alle dere vordende mødre lykke til videre i svangerskapet! kos dere med magene og sprakene fra lille nurket. det blir nok min tur en gang også klem
Ioren Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Vil gi deg en god klem. Vet hvordan det er å miste.. Unner ingen det....! Lykke til videre, håper å se deg her på 1. tri igjen snart:)
:)Elvira i magen :) Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Så leit........ Håper du kommer snart tilbake. Trøsteklem til deg.
Ginger-mor Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Kjempetrist:( Det er ikke noe gøy i det hele tatt. Mulig jeg kommer etter deg, for jeg har fått noen ma-symptomer nå. Lykke, lykke til videre! Ta vare på hverandre og kom fort tilbake igjen.
Modesty Blaise Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Uff. Stakkars deg. det finnes jo ingen ord som dekker det tapet du føler nå. Jeg mistet på fredag selv, og gynekologen sa til meg at dette vil du merke har mye større psykiske smerter enn fysiske, og det var så sant. Tårene bare rant rant hele fredag. Nå går det mye bedre. Det viktigste er jo at vi vet at vi kan bli gravid igjen. Lykke til fremover. Vi sees vel sikkert på Bli Gravid snart. Vi får vel vente på første Mens også er vi klar igjen? Tanker og støtte
snartmammatil4 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 uff, så forferdelig trist, håper du er her inne snart igjen:)
Mamzen Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Så leit! Hva gikk galt? Håper du kommer snart tilbake. Stoor trøsteklem
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Så leit å høre, håper du får en ny spire i magen din snart igjen;) Lykke til;) Klem
ønsker liten spire!!! Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2007 vet ikke helt hva som var galt, men beg med litt brun utflod, så litt ferskt blod og deretter mens murringer som ble til skikkelige kraftige tak i magen. fostervannet gikk med et splash, og så kom det kraftig blødning. måtte inn på sykehuset, livmora var vel på størrelse med 9 uker, så bebisen har vel vært død en stund:(...måtte til operasjon.. og nå sitter jeg hjemme med en tomhetsfølelse som ikke kan beskrives:( de fysiske påkjenningene med smerter og svimmelhet etter stort blodtap er bare bagateller... det er som hun under her sier.. det er sorgen og det psykiske som er verst:( følelsen av et stort tap! bare gråter i dag jeg.. men går vel bedre om noen dager. trøster meg med at bebisen sikkert ikke var frisk, og at jeg VET at jeg kan bli gravid i allefall:) litt trist å logge på her..."god kveld, du er nå i din 12 uke av svangerskapet..osv..." sukk.. skulle ønske skatten var der ennå... takk for alle gode ord fra dere, det varmer! klem
Lennox 73 Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Huff:( Det var trist å høre.Føler virkelig med deg jeg.....har mistet selv. Det blir din tur snart også))))))) klem fra meg,
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 *Klem* Ta ekstra godt vare på hverandre i disse dager, og så håper jeg du kommer gjennom det på best mulig måte. Og så skal du være velkommen tilbake til 1 tri. når du er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå