midlin Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 hei..jeg har ikke fått mensen ennå..skulle vel hatt det den første uka i mars tror jeg, eller så var det den andre.. jeg har ike kjent noe..jeg holdt på å klødde meg ihjæl en stund( i underlivet ) men det har gått over nå.. også er jeg sur på alt alle for ingenting..vi har ikke planlagt noe denne mnd..og vi hadde bare sex en gang i februar..så det er jo lite sannsynlig at jeg skal være gravid nå.. men hva tror dere?? jeg har ikke tatt test ennå... er jeg så heldig at jeg kan være gravid??
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 du,d kan høres ut som du e gravid ja...d sjer når dokk prøve å ta en pause sjø,vanli d hehe....men ta en test du å så må du si ifra ka svaret bi da:) håpe d bi d du ønske,lykke te me testinga:) hilsn en som prøve her å hihi
midlin Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 hehe..ja det er vel sånt som skjer ja.. vi hadde bestemt oss for å vente et par år og se da.. også hadde jeg gledet meg og planlagt å kjøpe valp til sommern.. men det blir vel kanskje ikke noe av det likevel hvis jeg er gravid..men jeg har jo ingen symptomer da..
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 d e itj all sammen som får symptoma sjø,treng itj å ha d for å vær gravid...sjøl e æ veldi trøtt å sur for tia hehe,å så har æ stikkinga i livmora el eggstokkan liksom....d kan vær sikre tegn på graviditet men æ tørr itj å test mæ enno:)
midlin Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 okei..når har du ikm da?? har du prøvd lenge?? har du barn fra før? lykke til hvertfall:)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 har prøft i 5 mnd no,har 2 barn fra før så ska egentli gå rimeli kjapt å bi gravid...men itj den gangen her nei,no slit vi litt hehe. enn du da?har du unga fra før?
mamsen & guttaboys Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Midlin"2pp": ta en test du har du "stabil" syklus da? kan jo hende at dere traff blink vettu:)
babyT Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Det kan jo være at du er gravid. Du skriver at du ikke har symptomer, men det har du jo. Kløen i underlivet kan ha vært en soppinfeksjon som skyldes endret pH-verdi. Dette er et symptom. Det samme er humørsvingninger. Ta en test du ;-) Lykke til!
2 fine små Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Det du beskriver, er meg for ca 10 dager siden, og jeg driver med svake tester naa, skal hyle ut dersom testene blir sterke og altsaa 100%. Trodde jeg skulle kloe meg i hjel, men det var bak da...som jo ogsaa er et symptom. Saa dersom du ikke toer teste, tror jeg du er godt over IKM og bare kan ta deg en test, godt en uke over minst, dersom du skulle hatt andre uka, kanskje til og med to uker.... =o) Lykke til!
midlin Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2007 okei..takk for svar alle sammen..det gir meg mye håp om at det er noe der..jeg får ta en test til neste uke..er spent nå...hihi..håper det er en spire der da, og at kroppen ikke bare lurer meg:)
midlin Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2007 hmm..ja det skal vel gå ganske kjapt da ja.. du får bare stå på.. jeg har ikke barn fra før.. blir 20 i år, så jeg synes at det er på tide å planlegge noe nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå