TeBax Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 sitter her å skal snart begynne å pakke baggen klar, men vet ikke helt hva jeg skal ha med? hva skal dere ha med dere?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 www.ammetaka.no Her kan du finne noen tips:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Til baby: lue Klær til hjemtur Ellers: Leppepomade Ammeinnlegg Innesko Morgenkåpe Joggebukse Pysj Drikke "Huskeliste" om ting jeg ønsker ved fødselen Musikk/bok Toalettsaker Sikkert noe jeg har glemt, men dette fikk vi tips om fra jordmor. Ellers ble vi anbefalt å ikke dra med oss all verden. Bind, bleier etc. får man på sykehuset.
Fire småtroll Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Toalettmappe med alt du trenger til daglig, husk dusjsåpe og sjampo.. Joggebukse Amme-bh (minst to stk) Ammeinnlegg T-skjorte® Sokker, undertøy Slippers Kamera Mobil + lader Tøy til hjemreise for deg og den lille. Tror det er alt en MÅ ha, men det er jo endel ting det er greit å ha. Noen penger til kiosken, leppepomade osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå