Gå til innhold

Expat og Blomman

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg å veide Rebekka. Hun har lagt på seg 220 gram på 8 dager, og det rett etter sykdom. Haha. In your face, dumme sykepleiere.

Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke piker begge to!

Det må ha følt godt i en sliten sjel. Skuldrene ned to hakk nå?

Skrevet

HURRA! bra jobba - ædda bædda sykepeleiere (og evt lege) som trodde dere hadde et ammeproblem - NOT - det var et sykdomsproblem - ikke så vansklig å skjønne det da akkurat.

klemmer fra sykepleierBlomman ;-)

Skrevet

Hehe. Takk takk begge to. Nå begynner måltidene å bli bedre også. Vi kan sitte i starten av måltidene nå. Da spiser hun rolig, men har ikke så innmarig mye tolmodighet enda. Hun spiser rolig først, så blir hun bare sint. Stakkar, det virker som om hun ikke skjønner at hun må spise selv etter å ha blitt sondet. Kan det være hele problemet???

Når hun blir urolig bare reiser jeg meg og bysser henne rundt, og hun spiser da litt mer. Det blir gradvis bedre og bedre da, så når vi nå etter helga har fått besøk av hun ammehjelper-bærehjelperdamen så tror jeg dette skal løse seg helt fint etter hvert.

Det er UTROLIG slitsomt mens det står på, men jeg vil virkelig amme så jeg syns det er verdt det. I tillegg tar hun ikke flaska noe bedre (må holde på akkurat på samme måte da) så det er ikke litt fristende å slutte engang.

Nei dette ordner seg, tror jeg. I dag er det bursdagen min (jeg blir 24 år ung i dag), så jeg feirer litt ekstra.

Nå er alle glade ting, så da kan jeg ta den vonde nyheten???

Bestemor (hun som ble igjen da morfar døde for ti uker siden) har antagelig hudkreft. Hun var til lege i går, og skal til videre undersøkelser etter påske. Kryss fingrene for meg damer. :-(

Skrevet

xxxxxx

stå på og GRATULERE med dagen

klem

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Hudkreft er vel det mest behandelbare som finnes, det er så lett å oppdage tidlig! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...