@prilgutt.ventes Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Klarte vist å surredetetlitt her, det jeg lurte på om noen av dere andre synes babyen er blitt roligere nå på slutten. Jeg eri uke 36 nå å babyen harnesten festa hodet sa josrdmora, er kanskje derfor det er litt roligere å. Kjenner jo bevegelse med javne mellomrom men ikke så masse spark å sånn som tidligere. Noen andre som også hardet sånn??
Slettes Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hei.. er i uke 36 her også og min lille prins er på ingen måte roligere nå enn tidligere.. han skal visstnok ligge med sin rygg mot min og det kan igjen ha noe med alle bevegelsene/sparkene han kommer med - over hele magen.. men merker fort dersom jeg spiser eller drikker noe søtt, da blir han helt proprell.. hihi
Sissimori Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hei! Merker godt at lille tuppa er roligere nå; jeg er 38 uker på lørdag. Jeg var faktisk innom føden en tur for 14 dager siden, da jeg syntes det ble så mye roligere enn det det tidligere har vært. Men; alt var i skjønneste orden, hun hadde det kjempefint! Blir jo trangt om plassen vettu; ikke så mye boltreplass lengre! MEN; man skal ikke ha is i magen når det gjelder slike ting....det er bedre å sjekke det opp en gang for mye enn for lite...iallefall dersom du går og bekymrer deg...det har jo hverken du eller barnet godt av... Men så lenge du kjenner bevegelser så er nok alt i skjønneste orden
Trillet Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg synes ikke det har blitt spesielt rolig.. Er 37+1 i dag... til tider er det som om snuppa vil ut gjennom navelen eller noe.. helt vilt der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå