Gå til innhold

Hundeposer i søppelbøtte på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at flere av dere har anbefalt å bruke hundeposer til bleier. I tillegg til at de er fine å bruke når man er borte, bruker dere disse hjemme også, slik at dere putter belein i posen, for så å putte posen i en (bleie)bøtte/dunk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å bruke hundeposer, hjemme som borte, men jeg bærer de ut i søpla med en gang da, for de siver unektelig litt "drittlukt" ut, særlig etter at de har begynt med fast føde..

Skrevet

Bærer du en og en, da, hver gang, eller samler du opp noen/alle ila dagen? Må spørre litt=lære litt:)

Skrevet

Nå er sønnen min blitt tre år og bæsjer bare en gang om dagen, så nå bærer jeg ut en og en (eller bare slenger de ut på trappa og tar de videre til søplekassa neste gang jeg skal ut av huset). Men det er litt anderledes med en nyfødt, for det første lukter det ikke så ille, også må du nesten se ann hvordan bæsjerutine ungen din får.. Min eldste sønn bæsjet en MEGA-bleie ca hver tredje dag bare, mens den yngste hadde bremsespor i bleia nesten på hvert eneste skift. Alt er jo normalt så lenge de får bare morsmelk..

Du finner nok en rutine på det som passer både deg og babyen, tissebleier kaster jeg rett i den vanlige søppelposen på kjøkkenet, den bæres jo ut nesten hver dag likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...