solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. mars 2007 #1 Del Skrevet 21. mars 2007 Hun som plutselig skulle være så god venn med xen min... Hmmm nå er det vist snakk om at han skal flytte inn til henne... Eg har ikke snakket med henne på snart 3 uker - går vist fort i svingene. Eg har aldrig blitt så skuffet over en venninne - eg har hatt en del venninner opp gjennom årene som eg ikke alltid har vore enig med. Kranglet og hatt konflinkter der eg har såra meg selv eller latt meg bli såra. ' Men aldrig som dette, ingen har gjort noe slik mot meg. Hadde heller aldrig trodd eg skulle oppleve det... Årets verste venninne i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 21. mars 2007 #2 Del Skrevet 21. mars 2007 Jaja, hun vet ihvertfall hva hun går til... Slitan med helsa, er ikke det man sier til sånne? Har vært i liknende situasjon før, jeg sa til dem at jeg skulle tilgi dem på bryllupsdagen deres, og, det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 21. mars 2007 #3 Del Skrevet 21. mars 2007 for ei venninde sier jeg bare... :s Du fortjener bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå