Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gjennom noen førsøk og min erfaring er at noen er opptatt av dette forumet hele tiden, mens andre er innom når det gjør forsøk (som meg) også har man den tredje gruppen som blir litt skremt/sjenert eller ikke klarer å finne noen som svarer på spørsmål.

Jeg har personlig ikke fått svar eller hilsen av et par av de som er på forumet nå som jeg kjenner igjen fra flere år tilbake. Selvfølgelig kunne jeg sagt hei først men de var allerede inne på forumet da jeg kom inn for dette forsøket så jeg vet ikke helt hvordan hilsekoden er - dere vet selv hvem dere er for vi har alle sammen det samme nicket.

Mine innlegg blir nå glatt oversett av disse og jeg vet at jeg har gjort et par ting som irriterer de grønne - som bl.a. å lage en ny liste.....??

Stemmningene her inne har vært både opp og ned, men jeg vil ikke si at denne gangen er den verste. Forrige gang var verre. Stemmningen på forsøk nr. 1og 2 var de to beste, men det kan godt hende at det hadde noe med meg å gjøre også.

Jeg forsøker å svare alle nye som jeg kan gi noe svar så godt jeg kan for å muntre opp og støtte. Det var det noen som gjorde for meg tidligere og det blir det et godt forum av.

Det beste er å ta med seg godt humør inn, men selvfølgelig blåse ut når det er behov. Men jeg har ingen tro på historier om "hvem som har det verst" - alle har en sorg på sin måte.

Klem til alle sammen og ha en strålende ettermiddag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8715702-erfaring-fra-bim-gjennom-4-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok

1. forsøk - gravid - aborterte hjemme 3 uker - Rikshospitalet

2. forsøk - gikk ikke - Rikshospitalet

3. forsøk - gravid - ryggmargsbrokk + + - valgte det triste valget - fødte i 4 mnd - Rikshospitalet

4. forsøk - gikk ikke - Rikshospitalet - ble veldig overstimulert

5. forsøk - fryseforsøk Rikshospitalet

6. forsøk - nå - Aleris

Har fått beskjed nå at jeg også har Leiden mutasjon så jeg tar sprøyter for å unngå abort - har epilepsi så jeg går allerede på forhøyet folsyre.

Rikshospitalet anbefalte oss å gå privat da de anser vår mulighet for å få barn som høy.

Vel vel vi får vel se.........

Annonse

Takk for det Tullemor, man må jo være positiv, men jeg kan ikke si at jeg har veldig tro på dette forsøket. Resultatet kommer 2. april så vi får se.

Vi får ta det som det kommer - det er jo to uker til å av erfaring er det to lange uker og da er det godt å være her inne litt, men jeg gidder ikke å være en del av heksejakta så jeg snakker med de andre som er her inne så koser jeg meg med det....

Klem

Det skjønner jeg godt... jeg har hatt det godt her inne i mange år jeg.. frem til nå i det siste.. Hvor man får hets for gale spørsmål eller at man er på galt forum osv.. og det blir man lei av.. er 37 år og bestemmer selv hvor jeg vil være...

hei hei...

jeg har oxo hørt til på bim de siste fire årene...

men bare på ass.befrukt siden jeg sendte søknad i mai -06...

har storkost meg på bim helt frem til de siste mnd.. har desverre latt meg overvinne litt, og har trekt mer og mer vekk fra bim og over til andre hyggelige forum... men holder på ass.befr. da den siden er den eneste av sorten...

men har skaffet med uvurderlige venner på veien, som støtter, trøster og gleder seg sammen med meg, uansett hvordag de har det selv.. og det er deilig.. og håper jeg klarer å gjøre det tilbake...

mange klemzer fra

Hei

fub (foreningen for barnløse) eller Ønskebarn har også sider for barnløse og ass.befruktning, men der synes jeg det er litt spes. Føler meg friere her - kan velge hvilke tråder jeg ønsker å være på (kan forsåvidt det på Ønskebarn også, men jeg synes de er dårligere).

Er på begge, men har en tendens til å velge BiM.

Takk for støtten Aprilmor - husker deg godt....

Klem

Annonse

Jeg har aldri klart å komme inn i gjengen på Ønskebarn - noen sier at det er et mer "seriøst" forum, men jeg synes også at BIM er mer personlig. Har alltid følt meg mer hjemme her - uansett om det er kranglig eller ikke. Mange hyggelige mennesker man får bare droppe de andre......alle forum er jo full av alle type mennesker

Var innom der i går, men tror ikke jeg gidder å være innom der igjen. Er medlem å det får holde....

hei puppi1

jeg skjønner innlegget ditt godt..

jeg har ikke vært her så lenge bare 2år men ca 3 år tilsammen hvis jeg tar med "bli gravid"..

jeg er ikke så flink og legge inn innlegg men VELDIG flink til og svare andre :)

husker på førsten da jeg var ny,det var omtrent ikke en eneste som svarte meg på innlegg ,så jeg var tydligvis ikke så "viktig" hehehe

men jeg må si at dette forum har hjelp meg masse,jeg føler meg ikke så ensom om problemet lenger--så siden er gullverdt:)

håper at ting ordner seg for dere i det private,de er jo kjempe flinke,så her er det massssse håp puppi1 :) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...