Minto Skrevet 21. mars 2007 #1 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva har deres barn på ute i vogna nå? Det er sol, 8 grader i skyggen, 25 i sola...men det blåser jo, da... Skal jeg droppe skinnposen og ha bare dyna med mer klær på? Eller rett i skinnposen med inneklær og lue? Hun er ute og sover tre ganger om dagen, og det er en ny vurdering hver gang!!!! Har truffet foreløpig, men.... var lettere når det var 9 minus, og jeg måtte ta på henne alt hun hadde plass til. Punktum. Hittil har hun hatt det behagelig med inneklær, liten lue, skinnposen og vogna i skyggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Del Skrevet 21. mars 2007 hehe, likte beskrivelsen ' måtte ta på henne alt hun hadde plass til. Punktum.' For slik føler jeg det også, nemlig! Jommen ikke lett, jeg var ute å trillet en snartur etter at solen hadde gått ned, 5 grader ute og vind - hun hadde på seg ei tykk dunjakke og lue over joggedress og satt i dunpose. Overkroppen over posen - så posen varmet kun beina. Hun hadde fin temperatur når vi kom inn igjen da - men jeg gikk hele turen å tenkte at 'nei, nå blir hun syk - alt for kaldt'. Men jeg har også noen dager hatt på samme jakka og hatt henne i den vår/høstposen som fulgte med vognen med ett ullteppe oppi - da har det vel vært sol, men vindfullt. Vanskelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 21. mars 2007 #3 Del Skrevet 21. mars 2007 Uff, nei det er slett ikke lett. Et like stort dilemma hver gang vi skal ut synes jeg. Særlig hvis vi skal gå såpass lang tur at hun både skal sitte oppe å se og ligge nede og sove..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 21. mars 2007 #4 Del Skrevet 21. mars 2007 Ingrid ligger på lammeskinn, har kjørepose i ull på seg under vanlige klær, dyne over. Men det ER vanskelig å vite nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå