Gå til innhold

Noen som har Buggy Mummy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne hva dem knappene på siden er .. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er til å kneppe fast posen om du vil ha den litt åpen :-) Altså om du bretter ned "hjørnene" og knepper dem fast, vanskelig å forklare altså..! Hehe..!

Skrevet

hvor skal man feste dem? jeg skjønte hva du mente :D

Skrevet

Altså, du åpner glidlåsen på posen litt ned, og så bretter du klaffene til siden og knepper de på posen :-) Så du fester ikke posen til vogna, men posen til posen, hehe..!

Skrevet

ja da skjønner jeg.. skal se.. men trodde det bare var 2 knapper utenom dem som er atme glitelåsen om du skjønner

Skrevet

hehe jeg fikk det til :D tusen takk for svar.. så praktisk det var.. hvordan farve har du på din?

Skrevet

Rosa med rundinger inni <3<3<3<3 Nyydelig ;-)

Skrevet

den har vi også :D hehe

Skrevet

Å, god smak dere ;-) Ja, posen er såå fin, passe varm, tenker den blir super nå utover våren!

Skrevet

Har dere svart oth også eller? hehe

Bruker dere dyne inni posen eller bare posen?

Skrevet

Hehe, nei, har ikke svart OTH, har Pumpkin (den dus oransje, 2007) og venter på Coco-trekk :-D Hittil har vi byttet litt på å bruke voksiposen og BuggyMummyen, det har jo vært så fint vårvær, men så plutselig kom den #¤%¤# snøen igjen, så da var det frem med voksi :-) Men har hatt lammeskinn i bunn på BM'en en del da, ser så deilig ut å ligge på :-)

Skrevet

oi ja coco skulle vi ha kjøpt.. koster det 1500 på bebito?

Skrevet

Vet ikke på Bebito, men tror det koster 1899,- (på Fru Lyng koster det det hvertfall) men laaang ventetid..! Vi er en gjeng som har bestilt fra USA, betaler totalt litt over 1000 kr inkl moms og sånn, så det blir bra :-) Coco er kjempefint, og så liker jeg at det ikke er alt for mye rosa, synes bare rosa vogn blir litt jålete, hehe..! :-P

Skrevet

ja.. men har hørt at dem har andre trekk (farge osv) i usa stemmer det?

Skrevet

Nei, de har de samme trekkene, men ikke alle fargene inne tror jeg..! Jeg trodde ikke de amerikanske trekkene funket på de europeiske vognene, men de gjør visst det :-) Bruker dere bagen enda forresten (06 eller 07-bag)?

Skrevet

Har så lyst å se coco baggen :) den har jeg ikke sett enda.

Vi bruker sprortsdelen vi.. Vet du hvor man kan få sett bilder av trekkene fra usa?

Skrevet

www.sycamorekids.com har mye bilder, men trekkene er helt de samme altså :-)

Tror forresten ikke det finnes Designer-bager i de nye modellene, bare ensfargede, det fikk jeg høre hvertfall. Høres jo rart ut, men..!

Skrevet

var inne å så der, men så ikke noen trekk der som dem ikke har i Norge.. :s

Skrevet

Nei, ikke sant, de har bare de samme trekkene..! Bortsett fra på Breeze-modellen da, den har et kult oransje trekk med striper, hehe, men det finnes ikke til Urban Jungle-modellen :-) Men man sparer en del på å bestille derfra da, og så var det visst ikke like lang ventetid, i Norge må man jo vente helt til sommeren på en del farger..! *dåån*

Skrevet

Vet du hva prisen på trekkene er når man bestiler derfra?

Skrevet

Nei, har som sagt bare hevet meg på en bestilling sammen med en gjeng, så jeg betaler 1200,- tror jeg, totalt inkl moms, frakt og sånn, synes det var en veldig grei sum :-) Men du kan sende dem en mail og høre, evt www.babyjungle.nl sender jo, kan jo høre med dem også :-) Men uansett er det laaaang ventetid da.. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...