Gå til innhold

Hodet har festet seg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi:) da har hodet til lillegutt festet seg.. var hos JM i dag og han var jo bare kjempe aktiv å i super form..MORRO:) Er straks i uke 33 er 32+6 i dag:)

Hva skjer når hode har festet seg da? Kan han evnt komme litt før termin Hadde vært så morro om han kom en uke før.. jeg har bursdag 6 mai, sambo 5 mai å kanskje lillegutt 4 el 7 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er også hodet festet.. det skjedde i uke 36. er nå i uke 38 eller 39 her på bim da. men venter fortsatt...

lykke til:)

Skrevet

Takk:)

ja jeg er i uke 33 her på bim.. men er bare 32+6 . rart det der..hehe:)

Skrevet

min har ikke festa seg enda han... :( betyr det da at jeg skal slepe paa magen min i 3 uker extra? jeg er i uke 35 og vil ha et festet hode.

Skrevet

Ikke alle som fester seg har jeg hørt.. å noen pleier å feste seg i uke 37 39 osv... er ikke ganske normalt at det ike har festet seg enda i uke 35.. kanskje det ikke fester seg.. :) ikke noe farlig hvertfall

Skrevet

I forhold til ukene jenter....

32+3 er uke 33 =)

Det betyr rett og slett at du har gått ferdig 32 uker og er 3 dager inn i 33.

Du går i din 33. uke =)

Hodet trenger så alldeles ikke feste seg mer enn rett før fødselen om det fester seg i det hele tatt...

Skrevet

haaper det. har pluttselig de 2 siste dagene blitt saa leeeei....lei av store dumme magen og mamaklaer og aa alt sammen....lei lei lei...men haaper det bare varer ettpar dager da....kan jo ikke gaa rundt aa vaere saa lei i ukesvis. :)

Skrevet

min var festa seg når jeg var på kontroll 1 mars...

Jeg er nå 39 uker her på bim... Og det har ikke skjedd noe mer enn at småen har sunket godt ned i bekkenet,men jeg er ikke moden, så ting skjer når de skjer...

Skrevet

Ja er du 32+ et eller annet står det 33 på bim. du går inn i uke 33 lissom.. fikk vite det her om dagen.. kunne ikke skjønne hvorfor uke tellinga var så rar her..hehe

Ja jeg er lei av å ikke kunne bruke MINE egene klær... tatt sikkelig innpå meg de sisste dagene.. jeg hater mammabuksene.. for liker de ikke på beina.. så er de alltid for lange.. hehe... mammaklærne er så dumme i str, S er akkurat for liten og m er kanskje litt for stor..eller noen ganger kan m være også litt for liten og L ALTFOR stor.. kjipe greier.. å liker å gå i stramme treningsbukser.. men er så lei.. vil ha MINE olabukser..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...