Gå til innhold

Kan vannet gå i vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, jeg antar at det kan det. Men allikevel lurer litt på det. Når vi bader under menstrasjonen, så stopper jo den opp (kommer ikke ut). Kan det være slik med fostervannet også ? Går å svømmer to ganger i uken og tenkte at det ville bli litt ekkelt hvis vannet mitt gikk i bassenget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt spørsmål. visste ikke at mensen stoppet opp når man er i vann...

Skrevet

*dytt*

Ingen som vet...

Hva tror dere da?

Skrevet

jeg tror ikke det vil gå i vannet .... mensen stopper jo opp i vann men med en gang man kommer opp fra vannet kommer jo mensen også ....kanskje det er det som skjer når vannet går .....? men at det vil bli litt vanskelig å legge mere til ?

Skrevet

Vann kan gå i vann! Gjorde det på meg med nr. 1.

Skrevet

Har aldri hørt at mensen stopper når man er i vann, og jeg tror ikke helt på det.. Kanskje det virker sånn fordi blodet blir så utvannet med én gang det kommer ut at man ikke ser det. Jeg har iallefall alltid brukt tampong når jeg har badet og hatt mensen, og håper virkelig andre jenter også gjør det..! Ble ikke så fristet til å ta en tur i basseng nå.. :P

Skrevet

Synes også det høres veldig merkelig ut at mensen stopper i vann! Ble heller ikke fristet til å ta en tur i bassenget nå dersom andre tror at den stopper i vann og unngår å bruke tampong...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...