Gå til innhold

Hørt på hjertet i dag!

Anbefalte innlegg

Så herlig og konkret alt blir når man kan se eller høre det også! I dag er vi i uke13,var på svangerskapskontroll hos legen,og fikk høre det lille hjertet som dunket ivei..sterkt og fint sa legen;-) Det er en herlig tid,og sola skinner også i dag!

Og jeg skal ut på vårens første sykkeltur (vel,ordet tur er vel å ta i litt denne første dagen,men i alle fall offisielt åpne min egen sykkelsesong,i dag på vårjevndøgn. Dag og natt er akkurat like lange,men i morgen er dagen lenger enn natten) Ønsker alle her en god dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8714754-h%C3%B8rt-p%C3%A5-hjertet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var veldig fint å høre! Jeg spurte legen om det var mulig og han sa at han trodde ikke det for det var litt tidlig. Pleide ikke å høre det før i uke 15 omtrent sa han, men kunne gjerne prøve! Det var en god idè sa han til meg etterpå, for hjertet dunket i vei som bare det!

Da jeg var hos legen og var bekymret pga stress og smerter for akkurat 1 uke siden kunne han ikke høre noenting, selvom han prøvde iherdig, så det er akkurat i disse dager det har blitt mulig.

Håper du også får høre det når du kommer til legen, for det var veldig koselig! Føltes som å få en liten hilsen fra den lille der inne!

Åååååå!

Det er den mest fantastiske lyd i verden!

Som du skrev Planlegger, en liten hilsen fra nurket, som har det bra:)

Tror det er veldig individuelt når man kan høre den, kommer an på hvordan fosteret og morkaka ligger, men har man først hørt den blir man nesten hekta...i alle fall jeg....

Måtte jobbe hardt for ikke å selv kjøpe meg en doppler til hjemmebruk...

Lykke til videre, med nurket og flytting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...