♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Til oss....hihi... Spurte nettopp sambo om han hadde tenkt litt mer på "planen" jeg kom med, og om han ville være mer villig hvis jeg hadde en deltids jobb... Spent på hva han svarer...hihi
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 fe mannen din betenknings tid,sida du e spent på ka han svara?
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Er spent ja...hadde tenkt ha fikk tenke litt på det frem til midten av April da...men er jo såååå nysgjerrig..haha... Håper han blir mer villig hvis jeg får meg en jobb, for det er der det står mest på...at jeg skal ha en økonomi... Har du hørt mer om din mann vil noe mer eller??
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 ja...el.. vi va me et venne par av åss.. å kompisen vår va eni me mej. om at d ikkje e så vikti at ej he tatt skulen først.fordi ej må jo gå heime me ongen 1 år alikavell. men når vi komm ned ijenn,sa ej:ej vekje kor ej skal klare å bli ferdi me alt til tide. å før ej ha fått snakka fedi så sa han: ja d e greit..men kankje vi vente berre litt til? ej berre hæ...ka du meina? me ongen sa han. men ej snakka om skulen ej:) så han vill vente berre litt til:) d e et godt tegn spør du mej=) men vi fe sjå.han hekje sagt noke konkret. men d fe ej ikkje fra han alikavell. han ekje en person som man kan planlegge me. han klare ikkje d. ej må egentli vente på at han skal komme å sei, no e ej klar=)
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 men vi skakkes i kveld. ej må på jobb=) hade! kos
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Så bra da...er nok ikke lenge til han kommer å sier at han er klar...Spennende=o) Ok...=o)Vi snakkes... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå