Gå til innhold

Treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt helt bitt av DiB-chat jeg.. har ikke vært her på en stund dessverre... hvordan er det med augustklubbtreff i Oslo? Nylig vært eller skal vi prøve å få til noe?

Tidligere har jeg ikke hatt anledning de ganger som er planlagt men kanskje neste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært hyggelig det, for min del passer det best etter påske:-)

Skrevet

Skal ikke være vanskelig jeg - særlig ikke etter at jeg har tenkt meg om faktisk har sykt lite "fri"tid frem til påske...

Flere som slenger seg med?

Noen forslag?

Skrevet

Hadde vært morsomt med et nytt treff etter påske.

Noen som har forslag til tid og sted?

Skrevet

Jeg (*Augustgull*) har byttet navn til _Kråkebolla_ og er ikke snauere enn at jeg kommer med et forslag om onsdag etter påske. Sånn rett etter jobben-tid. Kl 1700. Men sted er jeg ikke sikker på hva jeg vil... men ser jo at Peppes er populært. Hva med den Peppes i Karl Johan ned mot sentralstasjonen???

KOM IGJEN JENTER!!!

Trur kanskje jeg bare går dit uansett og spiser en deilig bruchetta med tomat :)

Skrevet

Syns det var et godt forslag, og tror til og med jeg kan - så jeg møter gjerne opp på Peppes og går helt sikkert for bruschetta med tomat selv - nam;)

Skrevet

Da må noen kanskje legge det inn på BiM-treff?

Skrevet

Jeg sjekker turnus i morgen :) Det blir ca.hvilken dato ???

Skrevet

Det blir 11 april - takk om du gidder legge det inn... meld på meg da :)

Skrevet

Jeg jobber kveld !!!! orry.. en annen dag ? eller er dette en fin dag for mange ??

Skrevet

Når begynner du på jobb da? Jeg har litt fleksitid så jeg kan komme tidligere... men... hva sier folk? :)

(jeg er _kråkebolla_ forresten)

Skrevet

Bare dytter denne opp jeg :) Har så lyst å være med!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...