Ny bebis i magen! Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 om man er moden? Må man be om det eller er det noe fast rutine på det? Jeg var hos henne for et par dager siden og da var jeg 38+2, men hun nevnte ikke noe om det i det hele tatt. Hun bare konstaterte igjen at hodet var festa og at han/hun kom til å bli en gjennomsnittelig passe stor unge (3,6-3,7 kg) ved termin. Men er jo litt spent da, om det skjer noe oppi der.. Har gått til modningsakupuktur 4 ganger også. (en gang i uka siste mnd)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 jeg er 3 dager på overtid og jordmor sjekka det for første gang i dag. der jeg går er det vist fast rutine etter man er kommet over termin
Ny bebis i magen! Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 ok, sikkert forskjellig rutiner på dette da, alt etter hvor man går? Har sett noen her inne da som har blitt sjekka før termin, men kanskje de har spesiell oppfølging eller noe?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke blitt sjekka enda jeg. Har vært hos legen de siste gangene da, sist gang var jeg en uke over termin og han sjekket ikke. Men, mulig jordmødre gjør det, vet ikke.
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 ja, har sett det jeg også. kan hende de sjekker sånt hvis man spør, jeg har ikke spurt før. men jordmor sa de pleide og sjekke om man var moden og strippe etter termin. her jeg bor. helt sikkert forskjell fra sted til sted:)
Loveangel Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Om du ber om å bli sjekka,så gjør JM det... Jeg har bedt om det de to siste gangene,men desverre ikke moden enda.. men trøster meg med det at det kan skje over natten :=) Selv om jeg er mektig mektig lei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå